اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تحقق درآمد‌ها

مشکل پرداخت معوقه‌ها در شهرداری شوشتر برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور مالی شهرداری شوشتر گفت: در صورت تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه و متمم بودجه سال90 مشکل پرداخت معوقه‌ها در شهرداری برطرف می‌شود.

مشکل پرداخت معوقه‌ها در شهرداری شوشتر برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر عبدالرضا سرلک صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در بودجه و متمم بودجه سال 90 به نحوی برنامه‌ریزی شده است که در صورت محقق شدن درآمدهای شهرداری مشکلی برای پرداخت معوقه‌‌ها وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به رقم بودجه سال‌جاری شهرداری شوشتر افزود: در سال‌جاری 6 میلیارد و 500 میلیون ریال با در نظر گرفتن میزان درآمدهای سال‌جاری پیش‌بینی شده است و بر این اساس میزان هزینه‌های سال‌جاری نیز پیشنهاد شده است.
این مقام مسئول در شهرداری شوشتر با اشاره به مشکل بودجه‌ریزی در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل عدم در نظر گرفتن بودجه جاری و عمرانی در بودجه شهرداری شوشتر مشکلات زیادی در پرداخت به وجود می‌آمد که امسال این مشکل تکرار نشد.
سرلک با تاکید بر اینکه در بودجه نویسی در شهرداری بودجه سالانه به دو بخش تقسیم می‌شود، بیان کرد: بودجه شهرداری در دو بخش جاری و عمرانی نوشته می‌شود و به این دلیل باید در نگارش این بخش‌های بودجه توجه زیادی شود تا با تداخل این دو ردیف در پرداخت و هزینه مشکلی ایجاد نشود.
وی با اشاره به مشکلاتی که ممکن است در بودجه‌ریزی نامناسب به وجود آید، تاکید کرد: در صورتی که درآمدها با هزینه در بودجه تراز نشده باشد ممکن است درآمدها بیش از حد پیش بینی محقق شود و بر این اساس اجازه استفاده از مازاد درآمدها به دلیل عدم پیش بینی در میزان هزینه‌ها در بودجه وجود ندارد.
سرلک تصریح کرد: با توجه به بودجه ریزی صحیح در شهرداری شوشتر و تراز مالی مثبت در شهرداری در شرایط کنونی دریافت درجه شهرداری با هیچ مشکلی از نظر بودجه مواجه نیست.
وی افزود: در شرایط کنونی بودجه شهرداری شوشتر بیش از 65 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و متمم بودجه نیز 95 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول