اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی خبر داد

شکایت 8 داوطلب رد صلاحیت شده به هیئت نظارت خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی گفت: هشت داوطلب رد و عدم احراز صلاحیت شده نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به هیئت نظارت خراسان شمالی شکایت بردند.

شکایت 8 داوطلب رد صلاحیت شده به هیئت نظارت خراسان شمالی
علی اکبر وحیدی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این افراد با تکمیل فرم و دادن مدارک به هیئت نظارت خواستار رسیدگی به اعتراض خود شدند.
وی با تأکید بر اینکه در رد صلاحیت افراد نگاه شخصی و جزیی دخیل نیست اظهار داشت: ملاک در رد یا تأیید صلاحیت افراد تنها بر اساس قانون است و نباید هیچ نظر شخصی و جزیی اعمال شود.
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات مجلس طی مهلت تعیین شده و طبق قانون به شکایات داوطلبان مجلس نهم رسیدگی خواهد کرد.
 وحیدی اظهار داشت: نتایج بررسی هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی پس از کسب نظر هیئت نظارت مرکزی، اول بهمن ماه سال جاری به فرمانداران استان اعلام می‌شود.
بر پایه این خبر از 38 ثبت‌نام کننده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی، چهار نفر رد صلاحیت شده و صلاحیت چهار نفر نیز احراز نشده است که داوطلبان معترض تا پایان وقت تعیین شده  ضمن تکمیل فرم مدارک خود را تحویل دادند، همچنین پنج نفر از افراد شرکت‌کننده برای نهمین انتخابات مجلس در خراسان شمالی انصراف داده‌اند.
برای نهمین انتخابات مجلس در این استان 725 صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با کشور در  12 اسفند ماه امسال در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول