اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد

تأیید صلاحیت 65 درصد داوطلبان مجلس در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی از تایید صلاحیت 65 درصد داوطلبان انتخابات مجلس از سوی هیئت‌های اجرایی در این استان خبر داد.

تأیید صلاحیت 65 درصد داوطلبان مجلس در خراسان شمالی
ابوالحسن وحیدی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: برای نهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی 38 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد چهار نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده و همچنین صلاحیت چهار نفر از شرکت کنندگان برای انتخابات مجلس در هیئت‌های اجرایی احراز نشده است.  
وی تصریح کرد: تمام افرادی که صلاحیت آنان به تأیید هیئت‌های اجرایی نرسیده مربوط به حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هستند.
وحیدی بیان داشت: افرادی که صلاحیت آنها در هیئت‌های اجرایی احراز نشده می‌توانند به مدت چهار روز شکایت خود را به نظر هیئت‌های اجرایی به هیئت‌ نظارت استان خراسان شمالی اعلام کنند.
به گفته وی، هیئت‌های نظارت هفت روز فرصت داشته تا به اعتراض افرادی که صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی احراز نشده رسیدگی کنند.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی همچنین از اعلام انصراف پنج نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در این استان خبر داد.
استان خراسان شمالی دارای سه حوزه انتخابیه شامل بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و اسفراین و همچنین حوزه انتخابیه شیروان است.
چهار کرسی از کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نمایندگان استان خراسان شمالی دارا بوده و یک کرسی نیز مربوط به شهرستان فاروج مشترک با قوچان است.
استان خراسان شمالی 836 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول