اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس مطرح کرد

تعیین هیئت اجرایی سلماس با حضور هیئت نظارت شهرستان

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: تمام مراحل تعیین هیئت اجرایی با حضور هیئت نظارت شهرستان انجام می‌شود.

تعیین هیئت اجرایی سلماس با حضور هیئت نظارت شهرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری شامگاه گذشته در جمع اعضای ستاد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیئت اجرایی انتخابات مرکب از فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال و 9 نفر از معتمدان محلی است که یکی از معتمدان از اعضای شورای شهرستان و هشت نفر دیگر نیز از میان 30 معتمدی که بر اساس قانون باید از افراد سرشناس، متعهد و متدین که دارای دست کم پنج سال سابقه سکونت در منطقه باشند انتخاب می‌شوند.
وی افزود: پس از تأیید هیئت نظارت شهرستان و رأی‌گیری، هشت نفر از معتمدان شهرستان به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات معرفی می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: یکی از تفاوت‌های برگزاری انتخابات این دوره با ادوار گذشته ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری است که داوطلبان می‌توانند با کد رهگیری به حوزه انتخابیه سلماس مستقر در فرمانداری سلماس مراجعه کنند.
وی ادامه داد: معیارهای انتخاب خوب و اصلح، جایگاه و شرح وظایف نمایندگان منتخب مردمی و لزوم حضور و مشارکت در انتخابات از جمله اساسی‌ترین محورهایی هستند که فرمانداران و مجریان انتخابات باید با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و مطبوعات در راستای فرهنگ‌سازی عمومی تلاش کنند.
فرماندار سلماس اظهار داشت: امروز دنیای غرب و نظام سرمایه‏‌داری در حال فروپاشی است و این موضوع با شکل‏گیری نهضت بیداری اسلامی در منطقه و جنبش وال‏استریت در قلب این نظام با سرعت بیشتری دنبال می‏شود.
وی بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: بهترین پاداش همیشه در گرو انجام خدمت صادقانه برای جلب رضای الهی و مردم استوار است و باید سعی شود تا با احساس مسئولیت بیشتر از فرصت خدمت برای رضایت‌مندی مردم استفاده شود.
نظری اضافه کرد: دولت برگزاری انتخاباتی سالم،مطمئن و پرشور را از وظایف ذاتی خود می‌داند و در این راستا تمام اهتمام خود را به کار بسته است.
وی تصریح کرد: ایادی استکبار می‏خواهند با توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این روند را به تأخیر بیندازند و به ویژه در انتخابات پیش رو احتمال انجام این تحرکات داده می‏شود.
رئیس ستاد انتخابات سلماس ادامه داد: اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت لازم، گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچون گذشته اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند و با مشارکت حداکثری یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.
فرماندار سلماس بر لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم تأکید و اضافه کرد: در صورتی که مردم به روند برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند این موضوع می‏تواند اعتماد عمومی را نسبت به برگزاری انتخابات بیش از پیش افزایش دهد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول