اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

88 کاندیدای مجلس در کرمان احراز صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: از مجموع 117 نفر کاندید ثبت‌نامی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، 88 نفر احراز صلاحیت شدند.

88 کاندیدای مجلس در کرمان احراز صلاحیت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان با اشاره به آغاز رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در استان کرمان 117 نفر ثبت‌نام کردند که شش نفر از آنها انصراف داده‌اند.
وی با اشاره به بررسی صلاحیت 111 کاندید مجلس شورای اسلامی در استان کرمان افزود: 88 نفر تأیید شدند و 23 نفر نیز رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت هستند.
نجار با بیان اینکه نماینده‌ها باید بهترین قوانین را که اجرایی‌ترین است، وضع کنند، بیان داشت: همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در ثبت‌نام کاندیدا حضور پیدا کردند، هدف واقعی حفظ نظام و به فرموده امام خمینی (ره) اوجب واجبات است.
وی تصریح کرد: در دیدار با فرمانداران اعلام کردم که در مسیر قانون هرگز نباید اختلاف وجود داشته باشد، زمانی که هدف یکی است، هیچ اختلافی وجود ندارد.
نجار ابراز داشت: انتخابات باید منجر به وحدت شود و رفاقت‌ها را بالا ببرد، اخلاق یکی از مسائل مورد تأکیدی است که هر نماینده باید به آن توجه داشته باشد.
وی عنوان کرد: ما در جریان انتخابات به دنبال دو مطلب اساسی همراه با حفظ آرامش و ثبات هستیم، اول حضور حداکثری که مورد تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
استاندار کرمان گفت: دومین مسئله در انتخابات اجرای قانون است که به طور جد دنبال می‌کنیم.
نجار با اعلام عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ابراز داشت: هر فردی می‌تواند خارج از زمان، محیط و امکانات دولتی به مباحث انتخاباتی بپردازد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های همکاری لازم را با دستگاه‌های نظارت داشته باشند.
نجار با اعلام آ‌مادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم ملت ایران حضور حداکثری و دشمن‌شکن مجددی را داشته باشند.
وی با اشاره به راه‌اندازی بنیاد نخبگان استان کرمان افزود: در استان کرمان افراد نخبه و استعدادهای برتر زیادی حضور دارند، لذا دستگاه‌ها مساعدت لازم را با آنها داشته باشند.
نجار همچنین با اشاره به نزدیکی دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید برای گرامیداشت این آرمان بزرگ نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول