اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

دشمنان از ردصلاحیت‌های احتمالی سوءاستفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: دشمنان تلاش دارند از ردصلاحیت‌های احتمالی سوء استفاده کنند.

دشمنان از ردصلاحیت‌های احتمالی سوءاستفاده می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری موجبات رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود و اهمیت زیادی دارد.
وی در ادامه به سالروز کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و با توصیه به مسئولان برای گسترش فرهنگ حجاب افزود: مردم و بویژه زنان ایران اسلامی دارای اعتقادات زیادی هستند و مسئولان باید در راستای مبارزه با برخی بی‌حجابی‌ها که چهره جامعه را مخدوش می‌کند تلاش کنند.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: پیاده کردن دستورات اسلام در جامعه یک امر مهم است و توسعه و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی باید در صدر کارها قرار گیرد.
مصلح در ادامه به قیام 19 دی در قم اشاره کرد و یادآور شد: این قیام بزرگ نشان دهنده پیوند مردم با روحانیت و نشان دهنده عشق مردم به ولایت و روحانیت است.
وی اذعان داشت: مردم زمانی که مشاهده کنند پای دین و ارزش‌های اسلامی میان است، بی‌درنگ وارد می‌شوند و در واقع مردم تاب تحمل شنیدن توهین به مقدسات و مراجع را ندارند و در 19 دی نیز برای دفاع از روحانیت و مرجعیت قیام کردند و این قیام سلسله قیام‌های مردمی بود که از قم شروع شد و به سراسر ایران اسلامی رسید.
امام جمعه برازجان به سالروز شهادت شهید گنجی اشاره کرد و افزود: شهید صادق گنجی در واقع شهید پیشکسوت بیداری اسلامی بود و بیداری اسلامی امروز در جهان اسلام از نتایج این گونه شهادت‌هاست.
مصلح به رزمایش بزرگ ارتش در تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: این رزمایش را تمام دنیا دیدند و به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ایمان آوردند و آزمایش موشک ضد راهدار محراب در واقع قدرت نظامی ایران را به رخ دشمنان کشید.
امام جمعه برازجان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به بحث انتخابات پرداخت و با توصیه به کاندیداها برای رعایت اخلاق انتخاباتی بیان کرد: همه کاندیداها و مجریان و ناظران باید به وظیفه دینی و ملی خود به درستی عمل کنند تا بار دیگر شاهد اقتدار نظام باشیم.
مصلح خاطرنشان کرد: دشمنان و فتنه‌گران برای مخدوش جلوه دادن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و قصد دارند سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند که باید هوشیار باشیم.
وی افزود: دشمنان تلاش دارند از ردصلاحیت‌های احتمالی سوء استفاده کنند و موج ایجاد کنند که البته مردم هوشیار هستند و حقیقت را به خوبی تشخیص می‌دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول