اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

رد صلاحیت شده‌ها جوسازی نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند، جوسازی نکنند، این افراد می‌توانند از مسیر کاملا دموکراسی شده اعتراض خود را اعلام کنند.

رد صلاحیت شده‌ها جوسازی نکنند
حجت‌الاسلام محمدابراهیم نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: کاندیداهایی که از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند، علیه مجموعه نظام جوسازی نکنند.
وی افزود: هیئت‌های اجرایی در واقع یک دادگاه اولیه هستند که صلاحیت افراد را بررسی می‌کنند و اگر کسی رد صلاحیت شود به وی اعلام نمی‌کنند چون این نظر رای نهایی نیست.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کاندیدایی رد صلاحیت شود به وی محرمانه اعلام می‌کنند و وی هم فرجه اعتراض دارد.
وی بیان کرد: اگر کاندیدایی به رای هیئت نظارت اعتراض دارد، می‌تواند اعلام شکایت کند و اگر در آنجا هم رد شد این امکان وجود دارد که به هیئت مرکزی اعتراض خود را اعلام کند و اگر در آنجا هم رد صلاحیت شد می‌تواند به شورای نگهبان مراجعه و شکایت خود را اعلام دارد.
نکونام تاکید کرد: این مسیر یک مسیر کاملا دموکراسی است و از کسی حقی ضایع نمی‌شود.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول