اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نقش هیئت نظارت در مشارکت حداکثری برجسته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به وظایف اعضای هیئت‌های نظارت برانتخابات، از آنان به عنوان حافظان آرای مردم نام برد و گفت: بخشی از اعتماد مردم به عملکرد این هیئت بستگی دارد.

نقش هیئت نظارت در مشارکت حداکثری برجسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کردستان، اظهار داشت: اعضای هیئت می‌توانند با انتخاب افراد صالح و اصلح زمینه را برای برگزاری انتخاباتی صحیح و نیز انتخاب افرادی واجد شرایط فراهم سازند.
به گفته وی، مردم اعضای هیئت نظارت بر انتخابات را امین خود دانسته و با اعتماد به آنان در انتخابات حضور یافته و از بین کاندیداهای معرفی شده از سوی این هیئت، کاندیدای اصلح‌تر را به مجلس می‌فرستند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر دقت نظر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در استان در زمینه بررسی دقیق موارد قانونی مربوط به کاندیداها تاکید کرد و خواستار رعایت موازین قانونی در این راستا شد.
حسینی‌شاهرودی نقش اعضای هیئت نظارت بر انتخابات را برجسته خواند و تصریح کرد: این اعضا باید حب و بغض را در جریان بررسی شرایط کاندیداها اعمال نکنند بلکه با اعمال درست قانون اعتمادسازی کنند چون اعتمادسازی و مشارکت حداکثری نمادی از وحدت ملت ایران و پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی خواهد بود.
وی یادآور شد: اگرچه تمام تلاش دشمنان در راستای تفرقه‌افکنی و سیاه‌نمایی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات آینده است، افزود: باید فعالیت مجریان و اعضای هیئت نظارت به گونه‌ایی باشد که علاوه بر برگزاری انتخاباتی سالم، زمینه برای مشارکت حداکثری فراهم شود.
حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: عملکرد درست هیئت نظارت بر انتخابات موجب می‌شود تا مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح‌تر محقق شده و زمینه ناکامی دشمنان فراهم شود.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با توجه به اینکه نمایندگان مجلس قوانین اجرایی در کشور را وضع می‌کنند، با انتخاب کاندیداهای شایسته، آینده کشور روشن‌تر شده و با تصمیم‌گیری‌های درست اقتدار ایران در جهان بیشتر می‌شود.
وی انتخاب کاندیدای اصلح را جدای از وظایف شورای نگهبان و هیئت‌ نظارت، تکلیف مردم دانست و تاکید کرد: مردم باید از بین کاندیدهای صالح، اصلح‌ترین را انتخاب نمایند.
شاهرودی در پایان گفت: مردم باید به معیارهای یک کاندیدای اصلح توجه کنند و گول سخنان تبلیغاتی و عملی نشده برخی از افراد را نخورند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول