اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه

اعتبارات کرمانشاه 3 برابر شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: در پی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اعتبارات استان سه برابر شده است.

اعتبارات کرمانشاه 3 برابر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم عزیزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات استان کرمانشاه 200 میلیارد تومان بوده که در سال آینده علاوه بر این رقم، 300 میلیارد دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد که برای پیشرفت و عدالت در استان یک تحول ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه در پی سفر مقام معظم رهبری اعتبارات استان کرمانشاه سه برابر شده است، تصریح کرد: در بخش‌های مختلف برای استان برنامه‌ریزی شده که شاهد یک جهش بزرگ در استان کرمانشاه خواهیم بود.
عزیزی تصریح کرد: پروژه‌های خودروسازی کرمانشاه و پالایشگاه آناهیتا نیز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش افزود: هدف اسلام سعادت بشر بوده و دشمنان به همین خاطر است که با تروریسم دولتی با اسلام و مسلمین می‌جنگد.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که با ترور کاری از پیش نخواهند برد و نقشه آنها نقش بر آب است، تصریح کرد: دشمن رسوا شده و این را انقلاب اسلامی ثابت کرده است.
عزیزی اضافه کرد: مردم با یاد امام حسین (ع) در ۹ دی سال 88 حماسه آفریدند و دعوت به خدا، خیرخواهی، شهادت، مبارزه با نادانی و جهالت چهار عنصر گفتمان امام حسین (ع) بوده که این عناصر گفتمان امام، رهبری و انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد.
عزیزی ادامه داد: حمایت از رهبری و تبعیت از ایشان سنت اسلام است و هر کس کوچک‌ترین انحرافی نسبت به مقام معظم رهبری داشته باشد، در خط یزید و یزیدیان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ملت ایران با خدا پیمان بسته و اثبات کرده با‌ بصیرت، ولایت و شهادت از دین خدا تا پای جان ایستاده‌اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما امروز حرف اول را در جهان می‌زند چراکه دارای قدرت بازدارندگی، قدرت هسته‌ای و قدرت حضور مردم است.
عزیزی بیان کرد: ایران برای دشمنان نه راه پیش گذاشته و نه راه پس و ابرقدرت واقعی جهان، جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول