اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبارات جدید به تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: اخیراً 17 میلیارد ریال اعتبار از محل خشکسالی و ماده 180 عمران شهری و روستایی برای توسعه و پیشرفت همگون شهرستان و خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.

اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبارات جدید به تنگستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع صبح امروز جمعه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: مدیریت منابع و توزیع عادلانه اعتبارات باید با توجه به اولویت‌ها، نیازها و مطالبات عمومی صورت گیرد تا زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم شود.
وی افزود: خدمت‌رسانی زمانی مطلوب و مقبول مردم است که در اسرع وقت و با تلاش جهادی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار و همچنین پیشرفت و عمران به‌منظور جبران شاخص‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی و تولیدی شهرستان همراه باشد.
زارع به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان پرداخت و یادآور شد: در نخستین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری 160 میلیارد ریال اعتبارات سال 90 شهرستان تنگستان در قالب 175 پروژه، 37 برنامه و 15 فصل توزیع شده بود.
وی از اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبارات جدید به شهرستان تنگستان خبر داد و اعلام کرد: اخیراً نیز از محل خشکسالی 11 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده 180 عمران شهری و روستایی 6 میلیارد ریال برای توسعه و پیشرفت همگون شهرستان و خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.
فرماندار تنگستان همچنین عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سال 90 شهرستان تنگستان بیش از 50 درصد بوده است.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با نگاهی آینده‌نگرانه با شناسایی نیازها و اولویت‌های کلان شهرستان در حوزه خود نسبت به جذب اعتبارات ملی در شهرستان تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول