اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استاندار بوشهر:

جذب اعتبارات پژوهشی مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: عملکرد پژوهشی استان‎ها متناسب با بودجه تحقق نمی‌یابد و اعتبارات در این حوزه بخوبی جذب نمی‌شود.

جذب اعتبارات پژوهشی مطلوب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هاشمی فرد صبح امروز در نشست پژوهشگران منتخب استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: هرچند در بودجه، اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های پژوهشی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: در بودجه‌نویسی باید روند به گونه‌ای اصلاح شود تا نگاه مدیران تاثیر چندانی در تامین و یا بی‌توجهی به اعتبارات پژوهشی نقش‌آفرین نباشد.
هاشمی‌فرد اضافه کرد: براساس قانون امسال نیم تا سه درصد اعتبارات تملک داریی باید به پژوهش اختصاص یابد که در صورت تحقق این مهم بسیاری از چالش‌های فراروی تحقیق برداشته می‎شود.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور ستاد پژوهش شهرستانی در این استان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: اگر پژوهش بستر کار باشد جنبش علمی و نرم‎افزاری اتفاق می‎افتد که فناوری، مهارت، توسعه و پیشرفت نتیجه آن می‎شود.
هاشمی‌فرد با بیان اینکه مدیران باید پژوهش را نیاز اصلی پیشبرد برنامه‎های سازمانی خود بدانند گفت: هنوز برخی از مدیران استان بوشهر پژوهش محور نیستند طوری که به طور شایسته به این مهم توجه ندارند.
وی افزود: باتوجه به وجود بیش از 700 کیلومتر مرز آبی، قطب انرژی و موقعیت استراتژیک استان بوشهر در کشور کمیته پژوهش و امنیت و دفاع در دستور کار اداره کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر قرار گرفته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول