اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهرم:

اعتبارات عمرانی شهر اهرم 30 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: شهردار اهرم گفت: اعتبارات سال 90 شهرداری اهرم از محل تملک ‌دارایی شهرستان تنگستان 13 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

اعتبارات عمرانی شهر اهرم 30 درصد افزایش یافته است
موسی خادم ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهرم، به پروژه‌های عمران شهری اهرم اشاره کرد و اظهار داشت: آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اهرم با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال، تعریض و تملک خیابان بهداری قدیم با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال، بازسازی بلوار خیابان انقلاب با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اهرم در سال جاری است.
وی عنوان کرد: حدود 35 درصد از کوچه‌های شهر اهرم آسفالت نشده که در مجموع اعتبار 30 میلیارد ریال برای آسفالت این کوچه‌ها نیاز است.
خادم در پاسخ به این سئوال که برای بافت فرسوده اهرم چه برنامه‌هایی دارید نیز گفت: قریب به 50 هکتار از شهر اهرم بافت فرسوده است که اختصاص اعتبارات عمرانی با توجه به شاخص جمعیتی شهر اهرم پاسخگوی بازسازی این میزان از بافت فرسوده نیست.
وی همچنین از مطالعه بافت فرسوده شهر اهرم خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت عمران و توسعه استان بوشهر و شهرداری اهرم بافت فرسوده اهرم در حال مطالعه است و نتایج آن به‌زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به نتایج مطالعه بافت فرسوده اهرم، سالانه مبلغ قابل توجهی از طرف دولت برای بازسازی بافت فرسوده شهر اهرم اختصاص می‌یابد.
وی در ارتباط با طرح جامع شهری اهرم نیز اعلام کرد: تدوین این طرح به مرحله نهایی رسیده و تا چند ماه آینده به شهرداری اهرم ابلاغ می‌شود.
شهردار اهرم در پاسخ به این سئوال که علت عدم رضایت مردم از خدمات‌رسانی مطلوب جایگاه گاز CNG اهرم چیست، گفت: این جایگاه به دلیل نصب غیراستاندارد دارای مشکلات فنی است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه دستگاه‌های نصب شده در جایگاه CNG اهرم تا یک سال ضمانت دارد، پیگیری‌های زیادی از طرف شهرداری اهرم و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با شرکت نصاب برای رفع نواقص موجود صورت گرفته که تاکنون پاسخ مناسبی دریافت نشده است.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول