اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

روحانیون در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: روحانیون مستقر در شهرستان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

روحانیون در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری صبح امروز پنجشنبه در جمع روحانیون مستقر در شهر و روستاهای اردستان به بیان اهمیت انتخابات آتی مجلس پرداخت و اظهار داشت: روحانیون مستقر در شهرستان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید براساس وظیفه شرعی و قانونی خود فضا را به گونه‌ای مهیا کنند که همگان احساس اطمینان خاطر داشته باشند و با رغبت زیاد در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید به بیان نقاط قوت و شایستگی‌های خود بپردازند و از تحقیر، توهین و تضعیف دیگر کاندیداها بپرهیزند.
امام جمعه اردستان به برنامه‌ریزی استکبار برای تخریب انتخابات اشاره و بیان کرد: آنچه مربوط به مردم بوده این است که عزم خود را برای شناسایی صالح‌ترین فرد برای نمایندگی جزم کنند و از توهین به دیگر کاندیداها پرهیز کرده و تنها از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کنند و تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نگرفته و برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رای در 12 اسفند حاضر شوند.
دهشیری در ادامه به بیان مشکلات حضور روحانیون در مناطق روستایی اردستان پرداخت و گفت: نبود خانه عالم و کمبود امکانات حداقلی برای زندگی در مناطق روستایی یکی از مشکلات عمده روحانیون است که مسئولان باید در راستای رفع آن تلاش بیشتری کنند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول