اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

انتخابات عرصه رقابتی برای خدمتگزاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: انتخابات عرصه رقابتی برای خدمتگزاری به مردم است.

انتخابات عرصه رقابتی برای خدمتگزاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامحسین عماری صبح امروز در مراسم آغاز دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات خوی، سلماس و چایپاره اظهار داشت: تمکین به قانون و عمل به آن از تاکیدات مقام معظم رهبری است که همه مسئولان باید در راستای عمل به قانون و امانتداری تلاش کنند.
وی با بیان اینکه رهبری همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید می‌کنند افزود: ولایت فقیه، نشانگر اسلامیت نظام و حضور مردم در همه صحنه‌های سیاسی تصمیم‌گیری، نماد جمهوریت و مردمی بودن نظام است.
عماری با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی گفت: در شرایط فعلی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی برای کاهش حضور مردم، باید با اطاعت از فرامین رهبری، همه جهت‌گیری‌ها و تلاش‌ها باید در راستای حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
این مسئول با بیان اینکه انتخابات باید عرصه رقابتی برای خدمتگزاری به مردم باشد تصریح کرد: مسئولان و احزاب و گروه‌های سیاسی باید مراقب باشند تا رفتار و عملکرد آنها سبب وارد آمدن آسیب به نظام اسلامی و خدشه دار کردن آن نشود.
وی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب همدیگر پرهیز کرده و همواره به موازات قانون عمل کنند.
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های خوی و چایپاره خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان و هیئت‌های اجرایی، شاهد مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده و دشمنان بیش از پیش ناامید و مأیوس می‌شوند.
 شایان ذکر است، در این دوره آموزشی کارشناسان انتخابات استانداری آذربایجان غربی، به آموزش و شرح و تفصیل نرم‌افزارهای مربوط به برگزاری انتخابات پرداختند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول