اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

ترور نخبگان ذلت حقیرانه استکبار را نشان داد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ترور نخبگان در کشورمان نشان روشنی از ذلت حقیرانه استکبار جهانی در عرصه‌های بین‌المللی است.

ترور نخبگان ذلت حقیرانه استکبار را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی عصر امروز در نشست کمیسیون دانشجویی در اردبیل در واکنش به اقدام خبیث استکبار جهانی در ترور شهید احمدی‌روشن اظهار داشت: این حرکت‌ها و تحرکات دشمن نشان روشنی از عجز و ناتوانی حرکت‌های کورکورانه در برابر اراده ملتی است که بارها به دنیا ثابت کرده است که هیچ حرکتی نمی‌تواند مانعی در برابر اراده آهنین و فولادی آنها باشد.
وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار علمی و پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های نوین است، تصریح کرد: دشمن خبیث و کج‌اندیش ما راه اصلی را گم کرده است و با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران سعی می‌کند در اراده ملت خللی ایجاد کند اما غافل از اینکه این شهدا راه را نورانی‌تر از گذشته می‌کنند.
گنجی با بیان اینکه دشمن پاسخ این همه کینه‌توزی خود را در حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در صحنه انتخابات می‌بیند، خاطر نشان کرد: شهادت دانشمندان ایرانی همچون شهید احمدی‌روشن به مانند شجره طیبه‌ای است که ملت می‌تواند با تکیه و توسل به آن راه حق و حقیقت را پیدا کرده و از برخی افکار و اندیشه‌های ذلت‌بار استکبار به خوبی آگاهی کسب کند.
این مسئول با یادآوری این‌که چنین شهادت‌های افتخارآمیز درخت علمی و توسعه روزافزون کشورمان را تنومندتر می‌کند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که شهدای بسیاری را در راه اعتلای خود داده است امروز به چنان عظمت و بالندگی رسیده که کمتر خطر و آسیبی می‌تواند صلابت آن را دچار خدشه‌های مقطعی کند.
وی با اعلام اینکه اقدام اخیر منافقان کوردل در ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن بار دیگر چهره از نقاب استکبار پلید برداشت، ادامه داد: این حادثه غمبار هرچند سنگین و سخت است اما در مسیر اعتلای علمی کشور می‌تواند چراغی روشن باشد تا نظام استکباری غرب نتواند بر اهداف و آرمان خود غلبه کند.
به گزارش فارس، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در اعتلای این نظام آزمونی سخت و دشوار همچون راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس پیش رو دارد، گفت: تجربه موفق سال‌های دور نشان می‌دهد که پیروز واقعی این آزمون هم مردم رشیدی هستند که امروز با تقدیم هزاران شهید راه حق را به خوبی شناخته‌اند.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول