اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

پروژه شکست‌خورده ترور قادر به انحراف مسیر بالندگی کشور نیست

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به ترور شهید احمدی‌روشن گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند پروژه شکست‌خورده تحریم، تهدید و ترور هرگز قادر نخواهد بود هدف و مسیر بالندگی و درخشندگی ایرانیان مقتدر و با اراده را منحرف یا کند سازد.

پروژه شکست‌خورده ترور قادر به انحراف مسیر بالندگی کشور نیست
نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بار دیگر دست جنایتکار مزدوران تروریست استکبار جهانی از آستین منافقین کوردل بیرون آمد و عمق کینه و نفرت خود را از ملت بزرگ ایران اسلامی به نمایش گذاشت.
وی تصریح کرد: اقدام مذبوحانه و جنایتکارانه ترور متفکر عرصه جهاد علمی، شهید مصطفی احمدی‌روشن از فرزندان ملت ایران و تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برگه سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم تروریست محور صهیونیستی و حامیان آن در کاخ سفید و غرب مدعی حقوق بشر افزود و بار دیگر طبل رسوایی را برای آنان به صدا درآورد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: کشته شدن دانشمندان هسته‌ای ایران، جنگ پنهانی است که آمریکا و صهیونیسم و ایادی‌اش پس از ناتوانی در متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران علیه این کشور به راه انداخته است.
مقدسی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مسلم خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای در راستای مقاصد صلح‌آمیز هرگز کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: دشمنان باید بدانند هیچگونه فشار سیاسی و اقتصادی یا حملات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای کشورمان نمی‌تواند ملت ایران را  از کسب این حقوق باز بدارد.
وی عنوان کرد: اذعان سران کاخ سفید و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی به ادامه تلاش برای مانع‌تراشی در راه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حرکت شتابان رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی نشان‌دهنده عمق وحشت و هراس آنان از تبدیل ایران عزیز به قدرتی فرامنطقه‌ای و الگو برای ملت‌ها و دولت‌های مستقل و خارج از دایره نظام سلطه است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول