اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان:

ترور دانشمندان موتور علمی ایران را شتاب می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ترور دانشمندان، موتور علمی ایران در رسیدن به اوج شکوفایی را شتاب می‌دهد.

ترور دانشمندان موتور علمی ایران را شتاب می‌دهد
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ترور دانشمندان نماد ضعف استکبار جهانی و لارو‌های رژیم صهیونیستی است که ماهیت خصمانه آنها را نسبت به ایران نشان می‌دهد.
وی افزود: ترور افراد یک حرکت نابخردانه است که از هر فرد ناتوانی بر می‌آید و افراد ناتوان به هنگام عجز دست به آن می‌زنند و به هیچ گونه برنامه‌ریزی و تاکتیک نیازی ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان اسلام قصد دارند با ترور، فضای کشور را ناامن نشان دهند تا عرصه برای تاخت و تاز معاندان نظام فراهم شود.
دانشی تصریح کرد: درک و بصیرت ملت ایران به حدی رسیده که خود دنیای سیاست را آنالیز می‌کنند و دیدید که چگونه در فتنه سال 88 مردم با حرکت خود جوش خود در 9 دی انقلاب را بیمه کردند.
وی بیان کرد: دشمنان قصد دارند با به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی در شتاب علمی کشورمان خلل ایجاد کنند در حالی که امثال همچون شهید علی محمدی و مصطفی احمدی روشن در دانشگاه کشورمان پرورش یافته‌اند و قطعاً ادامه دهند راه آنها خواهند بود.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترور، تهدید و تحریم اضلاع مثلث سیاست آمریکا و متحدانش نسبت به ایران است، افزود: با این ابزار در صدد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که در این زمینه اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند اما این ابزار دیگر در بین مردم ما جایگاهی ندارد و مردم با این وا‍ژه‌ها آشنا هستند.
دانشی تصریح کرد: با ترور دانشمندان یک حس انقلابی و خودجوش در فتح قله‌های علمی در بین جوانان کشورمان پدیدار شده و آنها را در دستیابی به علم روز ترغیب کرده است تا هر چه سریع‌تر به قدرت نخست منطقه از نظر علمی برسند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول