اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

دشمنان با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌خواهند ایران را به زانو درآورند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای می‌خواهند ملت ایران را به زانو در بیاورند.

دشمنان با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌خواهند ایران را به زانو درآورند
جلال منکرسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان چون فهمید‌ه‌اند ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی بر فراز قله‌های علم و دانش ایستاده است، دست به ترور دانشمندان ایرانی می‌زنند.
وی حرکت دشمنان در به شهادت رساندن و ترور دانشمندان ایرانی را مذبوحانه و جنایتکارانه خواند و تصریح کرد: دشمنان با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای می‌خواهند ملت ایران را به زانو در بیاورند تا به خیال خودشان دانشمندانی نباشند که راه آنها را ادامه دهند.
وی ادامه داد: دشمنان همواره برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران سنگ‌اندازی کرده‌‌اند ولی نتوانسته‌اند جلو راه پیشرفت ملت ایران را بگیرند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند موفقیت‌های علمی ملت ایران و قرار گرفتن آن را بر فراز قله‌های علم و دانش تجسم کند، اظهار کرد: همگان می‌دانند ایران ادعای ساخت بمب هسته‌ای نداشته و برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است لذا می‌خواهند با آزار و اذیت ملت ایران و ترور و به شهادت رساندن جوانان دانشمند ایرانی ملت ایران را به زانو در بیاورند.
منکرسی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان همواره با ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی ایران به جنایت‌های زیادی دست زدند اما نتوانستند هیچ خدشه‌ای به راه روشن ملت ایران وارد کنند چراکه راه ملت ایران راه ظلم‌ستیزی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان ملت ایران می‌خواهند با به شهادت رساندن و ترور چنین شخصیت‌هایی در آستانه انتخابات، فضای انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهند، اظهار کرد: این پروژه دشمن همواره با شکست روبه‌رو شده و این بار نیز شکست خواهد خورد.
وی تصریح کرد: ملت ایران در شرایط حساس همواره حضور حداکثری خود را به جهانیان نشان داده و دشمن را مایوس کرده‌اند.
منکرسی با بیان اینکه ملت ایران در اجرای دموکراسی جزو کشورهای برتر جهان است، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری برای کشوری که همواره بر مدار دموکراسی حرکت می‌کند، یک قدرت ملی محسوب می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تهدید، تحریم و ترور موجب تقویت ملت ایران خواهد شد.
وی افزود: دشمن مایوس شده است و چون توان مقابله با ملت ایران را در خود نمی‌بیند، دست به ترور دانشمندان و نخبگان ایرانی می‌زند.
منکرسی بیان کرد: شهید مصطفی احمدی روشن به عنوان سربازی عالم نامش بر تارک تاریخ ایران برای همیشه می‌درخشد چرا که وی شخصیتی فرهیخته بود که بر اساس علمش ایران را بر فراز قدرت فرا منطقه‌ای قرار داد.
منکرسی گفت: شهید مصطفی احمدی روشن سرباز علمی ایران بود که در بحث تهاجم علمی، ایران را به سکوی اول جهان رساند. 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان مستکبرانه می‌خواهند بر قله‌های علمی جولان دهند و ملت‌های جهان را زیر سلطه داشته باشند اما آمریکا، اسرائیل و انگلیس بدانند که ملت‌ها و جهانیان به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران بیدار شده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول