اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

"ترور" چیزی از عزم و اراده‌ ملت ایران کم نمی‌کند‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن بنیان‌های اساسی ما را مورد هدف قرار داده است، یک روز فرمانده سپاه را تهدید به ترور می‌کند و یک روز دانشمندان هسته‌ای ما را مورد ترور قرار می‌دهد ولی این مسائل چیزی از عزم و اراده‌ ملت ایران کم نمی‌کند.

"ترور" چیزی از عزم و اراده‌ ملت ایران کم نمی‌کند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که ایران به پیشرفت‌های علمی در عرصه مسائل هسته‌ای نرسد.
وی تصریح کرد:‌ امروز رهبر معظم انقلاب سینه خود را سپر حوادث قرار داده است تا ما و مسئولان بتوانیم برای کشور کار کنیم و کشور را به پیش ببریم.
امام جمعه بیرجند ادامه داد:‌ دشمن بنیان‌های اساسی ما را مورد هدف قرار داده است و یک روز فرمانده سپاه را تهدید به ترور می‌کند و یک روز دانشمندان هسته‌ای ما را مورد ترور قرار می‌دهد ولی این مسائل چیزی از عزم و اراده‌ ملت ایران کم نمی‌کند.
رضایی‌بیرجندی از مسئولان خواست که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود تلاش کنند تا مدیون خون شهدا نباشند.
وی اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که با بمب‌گذاری، ایجاد اختلاف و تفرقه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را کم‌رنگ کند تا مردم برای حضور در انتخابات مأیوس باشند و با این روش مشروعیت انقلاب را زیر سؤال ببرند تا آنگونه‌ که شایسته نظام است مردم وارد میدان نشوند.
امام جمعه بیرجند تصریح کرد: مسئولان ما باید وارد میدان شوند و به گونه‌ای به این نظام و مردم خدمت کنند که آنها راضی باشند.
 
*مسئولان برای حل مشکلات ایثارگران تلاش کنند
مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور ایثارگران نیز در این جلسه با بیان اینکه ایثارگران برای نظام و انقلاب زحمات زیادی کشیدند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در راه حل مشکلات این قشر تلاش کنند.
حسن مجنونی از تشکیل شورای جدید ایثارگران استان متشکل از 11 نفر خبر داد و گفت: انقلاب با خون شهدا به اینجا رسیده است و امروز که بیش از 20 سال از جنگ می‌گذرد این ایثارگران افتخار نظام و انقلاب و الگوی همه ما هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند.
وی ادامه داد:‌ مسئولان باید به مشکلات ایثارگران گوش دهند و اگر قادر به رفع آن نیستند با تکریم این مسئله را به فرد بازگو کنند.
مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور ایثارگران از استاندار نیز خواست که تکریم مدیران از ایثارگران را یکی از ملاک‌های ارزیابی خود از دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.
مجنونی اظهار داشت: دولت و مجلس در سطح کلان به وظایف خود عمل می‌کنند و مجلس در قانون برنامه توسعه 20 درصد بودجه فرهنگی کلیه نهادها را به فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص داده است.
انتهای پیام/ش10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول