اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

ارائه نظرات کارشناسی موجب ارتقای برنامه‌های فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه نظرات کارشناسی موجب ارتقای برنامه‌های فرهنگی کشور می‌شود.

ارائه نظرات کارشناسی موجب ارتقای برنامه‌های فرهنگی می‌شود
فاضل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از فعالیت‌های تاثیر گذار نظام توسط امام خمینی (ره) محسوب می‌شود که با ارائه نقشه جامع علمی کشور برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را دارد.
وی با بیان اینکه نقشه جامع علمی کشور از فعالیت‌های تاثیر گذار جامعه است که نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، افزود: اجرای این نقشه خروجی مناسبی تا کنون داشته است.
وی با بیان اینکه ضرورت اجرای فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار از برنامه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است، بیان داشت: این شورا در راستای تعمیق ارزش‌های اسلامی و فرهنگی و دینی تاثیر مثبتی در کشور داشته و اقدامات مناسبی را تا کنون انجام داده است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر در بررسی فعالیت‌های شورای عالی فرهنگی کشور خروجی مناسبی دیده شود که برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای کشور داشته باید گفت این شورا تا کنون موفق عمل کرده و گام‌های مطلوبی را برداشته است.
وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ مقوله‌ای ویژه است که باید خدمتگزاران نظام در راستای تبیین آن برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در صورت ارائه برنامه‌های جامع فرهنگی برنامه‌های مناسبی در کشور اجرایی می‌شود.
موسوی با بیان اینکه مراجع فرهنگی در کشور متعدد است، افزود: تصیم‌گیرندگان فرهنگی کشور متعدد بوده و برنامه جامع و کاملی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور وجود ندارد.
وی تصریح کرد: این شورا می‌تواند با تصمیم‌گیرهای مناسب برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در زمینه فرهنگ داشته باشد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خط و خطوط برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کشور هنوز به نحو مطلوبی روشن نشده است، یادآور شد: شورای فرهنگی باید افق مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیر گذار داشته باشد.
وی بر ضرورت ارائه نظرهای کارشناسی از سوی کارشناسان فرهنگی تاکید کرد و افزود: ارائه نظرات کارشناسی موجب ارتقای برنامه‌های فرهنگی کشور می‌شود.
موسوی تصریح کرد: انتظار می‌رود شورای انقلاب فرهنگی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها را به صورت جدی پیگیری کرده و مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها را با کار کارشناسی حل کند.
وی بر ضرورت نگاه جامع‌تر بر مسائل فرهنگی کشور تاکید کرد و بیان داشت: باید از جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ارائه برنامه‌های تاثیر گذار استفاده شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول