اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دی‌ماه جاری تا‌کنون صورت گرفت

ثبت‌نام 4000 فرهنگی اصفهانی برای دریافت رفاه‌ کارت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای دی‌ماه جاری تا کنون چهار هزار نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته موجود در سطح استان برای دریافت رفاه کارت ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 4000 فرهنگی اصفهانی برای دریافت رفاه‌ کارت
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صدور رفاه کارت خرید برای فرهنگیان اظهار داشت: تمامی این افراد می‌توانند با استفاده از رفاه کارت خرید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان استان مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه صدور کارت برای فرهنگیان منوط به ثبت‌نام آنها در این طرح است، اضافه کرد: رفاه کارت خرید به مبلغ 500 هزار تومان به فرهنگیان ارائه می‌شود که این میزان بدون کارمزد و با باز‌پرداخت 10 ماهه در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز این طرح تصریح کرد: ثبت‌نام فرهنگیان برای دریافت این کارت از ابتدای دی‌ماه جاری آغاز شده است و ثبت‌نام این افراد برای دریافت رفاه کارت خرید تا 25 دی‌ماه جاری ادامه دارد.
وی افزود: تمامی فرهنگیان شاغل و بازنشسته موجود در استان می‌توانند برای دریافت این کارت و بهره‌مند شدن از خدمات آن در سایت www.taavon.isfedu,com ثبت‌نام کنند.
داوری با اشاره به تعداد افراد ثبت‌نام کننده در این طرح تاکید کرد: از ابتدای دی‌ماه جاری تاکنون 4 هزار نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته موجود در سطح استان برای دریافت رفاه کارت ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه پرداخت اقساط این کارت از فروردین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: از 15 بهمن‌ماه جاری خدمات این کارت در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان استان قابل ارائه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: آموزش و پرورش اصفهان همواره با ارائه این تسهیلات به دنبال تأمین رفاه حال فرهنگیان شاغل و بازنشسته است.
انتهای پیام/صا20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول