اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

اقتدار هر نظام منوط به داشتن شاخصه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اقتدار هر نظامی منوط به داشتن شاخصه‌های فرهنگی است.

اقتدار هر نظام منوط به داشتن شاخصه‌های فرهنگی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر محمد بالار بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان،اظهار داشت: همه آیات قرآن کریم اسوه و الگویی برای همه جامعه بشریت محسوب می‌شود.
وی با بیان این که رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز الگوهای ایثار و شهادت در جامعه هستند، افزود: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس معرفی و شناسایی اسوه‌های این دوران است.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: بنیاد حفظ آثار همچون عباس در واقعه عاشورا است، که به گلوی تشنه همه آزادی خواهان آبرسانی می‌کند.
وی اقتدار هر نظامی را منوط به داشتن شاخصه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: نظامی که در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی دارای اقتدار باشد، اما به مقوله فرهنگ توجه نکند قدرتی نداشته و مقتدر محسوب نمی‌شود.
امیر بالار بیان داشت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نبود در بسیاری از مقوله‌ها عقب مانده و اکنون شاهد اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف نمی‌شدیم.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 40 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کشور وارد جنگ شدند، افزود: توجه به فرهنگ تنها عامل رزمندگان در برابر توطئه‌های دشمنان بود.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: در همه عرصه‌های اقتصادی و نظامی فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری بود که نظام را به پیروزی رساند.
وی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و جهاد گام برداشته است.
امیر بالار از سیروس میانجی به عنوان مدیری فرهنگی و اخلاق مدار و ولایت مدار نام برد و افزود: این پست از میانجی به رزمنده‌ای دیگر در این عرصه داده می‌شود.
وی جلال قربانی را از رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: قربانی مدیر طرح و برنامه‌ریزی تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان و کارشناس ارشد علوم سیاسی است.
مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: امیدوارم به عنوان ادامه دهنده نهضت عاشورا و کربلا زنده کننده مجدد این نهضت باشیم.
جلال قربانی بر لزوم احیای ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: بنیاد حفظ آثار در راستای جمع‌آوری و نشر فرهنگ دفاع مقدس فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول