اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده:

رمز پیشرفت ارگان‌ها به روابط عمومی‌هایشان برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آباده با بیان این که رمز پیشرفت و ترقی هر ارگان در گرو فعالیت هر چه بهتر روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی‌ها بازوان توانمند هر اداره‌ای هستند.

رمز پیشرفت ارگان‌ها به روابط عمومی‌هایشان برمی‌گردد
به گزارش خبر گزاری فارس از آباده محمد جواد عسکری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه روابط عمومی‌های ادارات و خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه روابط عمومی یعنی خلاقیت، ابتکار و هنر، خطاب به مسئولان روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: شما در جایگاهی قرار گرفته‌اید که چشم بینای ادارات محسوب می‌شوید و باید تا جایی که در توان دارید اطلاع‌رسانی کنید و مردم را در جریان امور مجموعه خود قرار دهید.
فرماندار آباده گفت: چرا نباید در سطح این استان توانمندی‌های شهرستان آباده بر سر زبان‌ها باشد و چرا هنوز بسیاری از هم‌استانی‌ها نمی‌دانند که یکی از غنی‌ترین معادن خاک نسوز آسیا در آباده است.
وی افزود: همگی ما در این مسئله مقصر هستیم چراکه اطلاع‌رسانی نکرده‌ایم و اخبارمان را به گوش مسئولان این استان نرسانده‌ایم.
عسکری با بیان این که ما بنا داریم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان آباده را به اطلاع عموم برسانیم  اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کنند، مشاوری خلاق برای رییس اداره بوده و فردی فعال در برنامه‌های فرهنگی باشند، چراکه هر چه اطلاع‌رسانی بیشتر باشد جذب سرمایه‌گذار نیز بیشتر می‌شود.
فرماندار شهرستان آباده در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که ارتباط بین درون و برون یک اداره برقرار باشد، ظرفیت‌ها هویدا می‌شود.
وی ادامه داد: روابط عمومی باید نقاط ضعف را پوشش دهد و نقاط قوت را تقویت کند.
در پایان این جلسه شرکت‌کنندگان به معرفی و بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد تمام روابط عمومی‌ها در پایان هر هفته گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول