اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری نخستین نشست روابط عمومی‌های بخش صنعت هرمزگان

خبرگزاری فارس: نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بخش صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با هدف استفاده هر چه بیشتر از توان و ظرفیت‌ها و همچنین ایجاد انسجام ،هماهنگی ،تحرک افزون و بهره‌گیری از خرد جمعی مدیران روابط عمومی ادارات برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست روابط عمومی‌های بخش صنعت هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ظهر امروز در این نشست بر ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و هماهنگی جامع و گسترده بین روابط عمومی‌های هم‌خانواده در راستای آگاه‌سازی و معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

عبدالمجید عبدلی‌زاده بیان داشت: روابط عمومی پویا، کارآمد و توانمند روابط عمومی است که در راستای حفظ و استمرار دو طرفه و فهم متقابل که به سازگاری سودمندی میان سازمان، موسسه و یا شرکت منجر می‌شود حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جایگاه روابط عمومی در دنیای امروز پرداخت و گفت: امروزه تنوع‌ کارهای‌ روابط‌ عمومی‌ و حساسیت، این مسئولیت را ایجاب‌ می‌‌کند که‌ مدیران و مسئولان آن‌ علاوه‌ بر آگاهی‌ از رموز حرفه‌ خود با بسیاری ‌دیگر از رشته‌‌های‌ علوم‌ آشنا باشند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در دور چهارم سفرهای استانی به هرمزگان، بر آمادگی لازم و برنامه‌ریزی منسجم بخش‌های مختلف برای استقبال از این سفر تاکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای هم خانواده روابط عمومی بخش صنعت ،معدن و تجارت هرمزگان به بیان نظرات خود پیرامون ارتقای جایگاه و ایجاد ارتباط مستحکم و منظم در راستای اجرایی نمودن اهداف و سیاست‌های ابلاغی پرداختند.

همچنین در این نشست مقرر شد جلسات شورای هم خانواده روابط عمومی بخش صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان هر سه ماه یک‌ بار، به شکل دوره‌ای و هر بار به میزبانی یکی از اعضا به طور مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول