اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

افزایش باور عمومی به خدمات دولت در اولویت کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در ادارات و سازمان‌ها داشته و در واقع چشم و گوش ادارات متبوع خود محسوب می‌شوند.

افزایش باور عمومی به خدمات دولت در اولویت کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از  سراب، محمدرضا بیرامی در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان سراب اظهار کرد: روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در ادارات و سازمان‌ها داشته و در واقع چشم و گوش ادارات متبوع خود محسوب می‌شوند.
وی افزایش باور عمومی نسبت به خدمات ارزنده دولت در تمام بخش‌ها را مرهون فعالیت و اطلاع‌رسانی به موقع روابط عمومی‌ها دانست و افزود: اولویت اصلی روابط عمومی‌ها باید اطلاع‌رسانی خدمات انجام یافته در حوزه کاری خود از طریق انتشار بروشورها و همکاری با رسانه‌ها و خبرنگاران باشد.
فرماندار سراب با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی‌‌ها باید نسبت به تشویق کارکنان نسبت به حضور حداکثری در انتخابات همت لازم را داشته باشند.
  
رای خود را حتی از خانواده خود مخفی نگه می‌دارم
بیرامی در مورد انتخابات بار دیگر بر ضرورت بی‌طرفی مجریان انتخابات ‌تاکید کرد و ‌گفت: وی به عنوان بالاترین مقام اجرایی انتخابات در سراب رای خود را حتی از خانواده خود مخفی نگه می‌دارد تا ‌شائبه جانبداری از نامزد خاص احساس نشود.
فرماندار سراب بهره‌گیری از ابزارهای الکترونیکی در انتخابات آینده را مورد اشاره قرارداد و بیان داشت: 24مرحله از 25 مرحله انتخابات در سراب به صورت الکترونیکی صورت گرفته و فقط رای‌گیری طبق روال سابق انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در 10 درصد از کل استان رای‌گیری نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود که در حال حاضر حوزه‌های مربوطه مشخص نشده‌اند.
فرماندار سراب تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سراب 14 نفر برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند که یک نفر از آنها خانم‌ است.
بیرامی حضور حداکثری مردم را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان و ایادی آنها مترصد فرصت هستند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند تا آنها به مطامع شیطانی خود دست یابند.
‌انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول