اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان همدان خبر داد

حضور روابط عمومی اوقاف همدان در هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان در روزهای 17 تا 19 ماه جاری، در هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی حاضر می‌شود.

حضور روابط عمومی اوقاف همدان در هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی
حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از حضور روابط عمومی اوقاف همدان در هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی خبر داد و اظهار کرد: این دوره سمپوزیوم به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی روابط عمومی در سطح جهان محسوب می‌شود که طی روزهای 17تا 19 دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزارخواهد شد.
وی روابط عمومی را عنصر بسیار مؤثری در راستای تعامل و ارتباط با مردم و دستگاه‌ها و نیز امر شایان توجهی در راستای انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف دانست و ابراز کرد: روابط‌عمومی اوقاف و امور خیریه نیز علاوه بر وظایف ذاتی و مشخص، امر تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف را نیز در بین آحاد جامعه و به وسیله رسانه‌ها برعهده دارد.
به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، دور هفتم سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها، با هدف کلی ارتقای بینش، دانش و توسعه مهارت دست‌اندرکاران و روابط عمومی‌ها، ایجاد رقابت سالم و رشد حوزه‌های علمی و تئوری روابط عمومی، نمایش دستاوردها و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در قالب نمایشگاه و نوآوری علمی و کمک به جنبش نرم‌افزاری در حوزه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در دور هفتم سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی‌ها 25 اثر، برگزیده اعلام می‌شود، گفت: آثار برتر در حوزه‌های ارتباطات الکتریکی، پژوهش ارتباطی، برنامه‌ریزی ارتباطی، پیوست ارتباطی، تکریم ارباب رجوع، اطلاع‌رسانی، خلاقیت و نوآوری و بخش مدیریت راهبردی روابط عمومی‌ها مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.
صالحی به بخش ویژه مراسم دور هفتم سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: در این بخش اقدامات روابط عمومی‌ها در راستای سال جهاداقتصادی بررسی می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه تاکنون، یک هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره سمپوزیوم ارسال شده است، خاطرنشان کرد: به منظور بررسی عملکرد فعالیت روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان، این واحد روابط عمومی هشت اثر در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، ارتباطات الکترونیکی، ارتباطات رسانه‌ای، رشته خلاقیت و نوآوری به دبیرخانه هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها در تهران ارسال کرده است.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول