اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه هدف‎ها در گرو فعالیت مطلوب روابط عمومی‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه هدف‎ها و فعالیت‎های سازمان‎ها در گرو فعالیت مطلوب روابط عمومی‌هاست.

توسعه هدف‎ها در گرو فعالیت مطلوب روابط عمومی‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نخستین همایش شورای روابط عمومی‎های منطقه چهار کشور، نقش روابط عمومی‌ها را در تبیین خدمات دولت مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اطلاع‎رسانی مهم‎ترین رسالت روابط عمومی‎هاست و انجام درست و دقیق رسالت، فرهنگ توسعه را در جامعه ایجاد می‏کند.
وی تصریح کرد: توسعه پایدار فرآیندی پویا میان دولت و جامعه است که روابط عمومی‎ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و در فراگیر شدن این توسعه نقش مهمی دارند.
به گفته نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری توسعه هدف‏ها و فعالیت‏های سازمان‏ها در گرو فعالیت مطلوب روابط عمومی‌هاست.
عنابستانی با بیان اینکه تشکیل شورای روابط عمومی مناطق، توسعه اقتصادی و رونق همه جانبه را به دنبال دارد، افزود: شورای منطقه‌ای روابط عمومی‌ها در شناخت ظرفیت‎‌های استان‎های همجوار نقش بسزایی دارد و می‌تواند با تبادل تجربیات در پیشبرد اهداف گام بردارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بر ضرورت تبیین دستاوردهای امام و انقلاب برای جامعه توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر و بیان دستاوردها و اقدامات اجرایی از برنامه‌هایی است که روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه در این برهه خاص انجام دهند. 
یزدان جلالی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: از آنجا که این انتخابات نخستین انتخابات بعداز فتنه ۸۸ است، دشمنان نظام و اسلام به دنبال بهره‌گیری از فضای انتخابات برای ضربه زدن به انقلاب و رسیدن اهداف خود هستند.
وی ادامه داد: دشمن وقتی نتوانست در مقابله سخت با جمهوری اسلامی به اهداف خود برسد، جنگ نرم را در دستور کار قرار داده که روشنگری در مقابل فتنه‎های طراحی شده از سوی دشمنان در این راستا امری ضروری است.
جلالی افزود: روابط عمومی‎ها با رصد فتنه‎ها و شناسایی شیوه‎ها می‌توانند بهترین پاسخ‎ها را برای مخاطبان تهیه و به موقع منعکس کنند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری مردم‌سالاری دینی حاکم در نظام جمهوری اسلامی را پدیده‌ای نو در میان دیگر ملت‎ها و نظام‌‌ها عنوان کرد و افزود: نو بودن این جمهوری از سایر نظام‎های سیاسی جهان آن را معرض هجوم جنگ نرم دشمان قرار داده است.
وی انتخابات مجلس نهم را حساس‎تر از انتخابات‎های دیگر عنوان کرد و افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی در ساختار کشور، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند زمینه‌سازی و تلاش کرد.
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: روابط عمومی‏ها با هدایت افکار عمومی در راستای تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح نقش و رسالت مهمی دارند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول