اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌عمومی شهرداری آبپخش:

نگاه روابط عمومی‌ها به مقوله خبر تخصصی شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری آبپخش گفت: نگاه روابط عمومی‌ها به مقوله خبر و اطلاع‌رسانی باید تخصصی شود.

نگاه روابط عمومی‌ها به مقوله خبر تخصصی شود
سید مجتبی بصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به اهمیت فعالیت روابط‌ عمومی در ادارات و نهاد‌ها اظهار داشت: ‌روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر نهاد یا ارگانی عمل می‌کند و با ارتباط با مردم می‌تواند نقاط ضعف آن دستگاه را شناسایی و آنها را به نقاط قوت تبدیل کند.
وی افزود: انعکاس شفاف عملکرد و اخبار دستگاههای دولتی توسط روابط عمومی‌ها نقش مهم و بسزایی در افزایش مشارکت مردمی دارد.
بصری اذعان داشت: در ادامه نشست‌های شهرداران شهرستان دشتستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته جاری نشست مشترک روابط عمومی‌های شهرداری‌های شهرستان دشتستان با میزبانی شهرداری آبپخش برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری آبپخش خاطر نشان کرد: هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر فعالیت‌ واحدهای روابط عمومی شهرداری‌های شهرستان یکی از اهداف برگزاری این همایش است.
بصری با اشاره به گسترش سایت‌های خبری و مطبوعات محلی تصریح کرد: امروزه نگاه روابط عمومی‌ها به مقوله خبر و اطلاع‌رسانی باید تخصصی شود چرا که مردم نیازمند دریافت اطلاعات صحیح و شفاف هستند.
وی خبرنگاران را همراهانی واقعی برای روابط‌عمومی‌ها دانست و اضافه کرد: خبرنگاران با در اختیار داشتن امکانات انعکاس اخبار و رویدادها می‌توانند روابط عمومی‌ها را در بهبود انعکاس فعالیت‌های اداری یاری کنند.
مدیر روابط‌عمومی شهرداری آبپخش افزود: حمایت از خبرنگاران باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، چرا که بدون وجود خبرنگاران نمی‌توانیم پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را انعکاس دهیم و همچنین با مشکلات مردم آشنایی پیدا نمی‌کنیم.
بصری اذعان داشت: در دشتستان خبرنگاران بسیار خوب و بانشاطی فعالیت می‌کنند و مشکلات واقعی مردم را به مسئولان انعکاس می‌دهند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول