اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی صورت گرفت

کسب رتبه نخست مدیریت راهبردی توسط روابط عمومی اوقاف اصفهان

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی رتبه نخست مدیریت راهبردی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

کسب رتبه نخست مدیریت راهبردی توسط روابط عمومی اوقاف اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف اصفهان، حامد جعفر‌زاده با اشاره به اینکه برتری اصفهان در زمینه‌های مختلف در سطح کشور به تمامی مردم ثابت شده است، اظهار داشت: در این سمپوزیوم بین‌المللی 150 روابط عمومی از سازمان‌ها و نهاد‌های بخش دولتی و غیر دولتی موجود در سطح کشور شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به برگزاری این سمپوزیوم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در 10 بخش برنامه‌ریزی ارتباطی، پژوهش ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات الکترونیک، اطلاع‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، مهندسی فرهنگی، ارتباطات رسانه‌ای و بخش ویژه برگزار شده است.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در این سمپوزیوم یک هزار و 340 اثر از سوی  150 روابط عمومی از سازمان‌ها و نهاد‌های بخش دولتی و غیر دولتی موجود در سطح کشور ارسال شده بود.
وی با اشاره به درخشش اوقاف اصفهان در این برنامه افزود: روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی رتبه نخست مدیریت راهبردی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
جعفر‌زاده با اشاره به موضوع هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی تاکید کرد: دگرگونی‌ها و چالش‌های فرا روی روابط عمومی‌ها در ارتباط با رسانه‌ها از موضوعات جدی و قابل بحث و بررسی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی بستر مناسبی را برای بحث و تبادل نظر پیرامون عوامل فلسفی، تحلیلی و عملکردی تئوری ارتباطات رسانه‌ای ایجاد کرده است.
رتبه نخست مدیریت راهبردی هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی بیان داشت: در این برنامه موضوعاتی مانند کاربرد نظریه عمومی سیستم‌ها، نقش برنامه‌ریزی راهبردی، مدیریت فرایندی و مدل تعالی مدیریت در روابط عمومی مطرح و بررسی شده است.
وی گفت: برتری روابط عمومی این اداره به دلیل همکاری و همدلی تمامی نیرو‌های این اداره و حمایت‌های مدیرکل اوقاف اصفهان صورت گرفته است.
جعفر‌زاده با اشاره به اینکه هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با چهار هدف کلی برگزار شده است، اظهار داشت: ارتقای بینش، دانش و توسعه مهارت نیرو‌های روابط عمومی‌ها، ایجاد رقابت سالم و رشد حوزه‌های علمی و تئوری روابط عمومی، نمایش دستاورد‌ها و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در قالب نمایشگاه و نوآوری علمی و کمک به جنبش نرم‌افزاری در حوزه روابط عمومی از اهداف برگزاری این برنامه محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول