اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات یزد:

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در حضور آگاهانه مردم در انتخابات دارند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهم و بسزایی در حضور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دارند.

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در حضور آگاهانه مردم در انتخابات دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سید عبدالمجید قائم محمدی پیش از ظهر امروز در جمع روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهریز با تاکید بر فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور و حداکثری در شهرستان مهریز اظهار داشت: زمینه‌سازی برای مشارکت و استفاده بهینه از ظرفیت‌های عظیم روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم راهبرد و هدف محوری این کمیته است.
وی با بیان اینکه نقش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، بیان کرد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی به دلیل تعامل و ارتباط موثر و منطقی که با رسانه‌ها دارد، برای زمینه‌سازی در آمادگی شهرستان و افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات و انتخاب صحیح موثر است.
قائم محمدی با تاکید بر اجرایی شدن دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان توسط روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و سردر ادارات، تبلیغات با سامانه پیام کوتاه، درج سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ نامه‌های اداری، برگزاری همایش‌های قشری و صنفی از جمله وظایف روابط عمومی‌ها در زمینه برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات است.
وی مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانتداری را چهار سیاست محوری نظام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد.
قائم محمدی افزود: امید است با برگزاری جلسات متعدد و مستمر توسط کارگروه‌های تخصصی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، اهداف این کمیته که همان ایجاد فضای مطلوب در جامعه و جلب مشارکت و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات است را محقق کنیم.
رئیس و مسئول هماهنگی ستاد انتخابات مهریز نیز در این نشست با تاکید بر تشکیل کارگروه‌ها در اسرع وقت خاطرنشان کرد: کارگروه روحانیت متشکل از دفتر امام جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه برادران و خوهران؛ کارگروه فرهنگی و آموزش متشکل از آموزش و پرورش، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز آموز فنی حرفه ای، اداره کتابخانه‌های عمومی و ناحیه مقاومت بسیج؛ کارگروه کارگری و اصناف متشکل از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت، معدن و تجارت، مجامع امور صنفی و مدیریت جهاد کشاورزی و کارگروه تبلیغات و فضاسازی متشکل از شهرداری، جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و امور جوانان و بخشداری مرکزی چهار کارگروه تخصصی هستند که کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی را برای برگزاری هر چه باشکوه شدن انتخابات یاری خواهند کرد.
سیدمحمد رستگاری بر اطلاع‌رسانی صحیح و کارآمد و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و این مشارکت را زمینه‌ساز رشد و تعالی و پیشرفت جامعه عنوان کرد.
وی با تاکید بر برگزاری چند جلسه توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان، خواستار ارسال آخرین اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه‌ها تا هفته آینده به کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول