اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سراب:

جایگاه روابط عمومی در ادارات تبیین و نهادینه نشده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سراب گفت: جایگاه روابط عمومی در ادارات تبیین و نهادینه نشده و مدیران روابط عمومی عملکردشان باید چنان درخشان باشد که مدیران، خودشان به فکر ارتقای روابط عمومی‌ها باشند.

جایگاه روابط عمومی در ادارات تبیین و نهادینه نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان محمدباقر اسدی صبح امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات، نهادها، سازمان‌های شهرستان سراب و فعالان عرصه خبر، به اهمیت و نقش تبلیغ در جوامع غربی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در جوامع غربی تبلیغ حرف اول را می‌زند و هزینه‌هایی که در رابطه با تبلیغات صرف می‌شود از اصل سرمایه‌گذاری فراتر می‌رود و حتی در بسیاری موارد ضعف‌های خود را با تبلیغات پوشش می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت یک اداره، نهاد یا سازمان در روابط عمومی متجلی می‌شود، تصریح کرد: امروز باید به این مهم توجه داشته باشیم که تبلیغات به‌عنوان یک رکن مطرح می‌شود و روابط عمومی‌ها به‌عنوان متولیان این امر باید با خلاقیت و نوآوری فعالیت‌های صورت گرفته را در جامعه نمود عینی ببخشند.
معاون فرماندار سراب، جایگاه روابط عمومی را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: مواردی پیش آمده است که به خاطر عملکرد نامناسب یک کارمند در یک اداره در برخورد با یک مراجعه کننده، کل عملکرد مثبت آن اداره و نهاد زیر سئوال رفته است و در این جاست که روابط عمومی باید وارد عمل شده و اجازه ندهد که عملکرد دستگاه محل خدمت به خاطر یک برخورد نامناسب سهوی تحت‌الشعاع قرار گیرد.
اسدی، عدم انعکاس عملکرد یک نهاد، اداره و ارگان را در اصل بایکوت کردن عملکرد آن اداره عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود تا با برگزاری دوره‌های تخصصی برای مدیران روابط عمومی از ظرفیت آن به نحو شایسته برای تبیین عملکرد آن مجموعه استفاده شود.
معاون فرماندار سراب افزود: جایگاه روابط عمومی در ادارات تبیین و نهادینه نشده است و مدیران روابط عمومی عملکردشان باید چنان درخشان باشد که مدیران، خودشان به فکر ارتقای روابط عمومی‌ها باشند. اسدی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی باید شرایطی فراهم آورند که عملکرد هر اداره، نهاد و سازمان با عملکرد روابط عمومی آن سنجیده شود و مستندسازی عملکردها یکی از این راهکارها است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول