اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

صلاحیت 10 نفر از داوطلبان فیروزکوه و دماوند احراز شد

خبرگزاری فارس: صلاحیت 10 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نامزد شده بودند، احراز شد.

صلاحیت 10 نفر از داوطلبان فیروزکوه و دماوند احراز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ستاد انتخابات شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی پس از پیگیری‏های مکرر خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به ثبت‌نام 22 نفر داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات مجلس نهم اعلام کرد: از جمع داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 10 نفر در این مناطق تایید صلاحیت شدند.
ستاد انتخابات شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: 12 نفر از مجموع 22 نفر داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم در این دو شهرستان عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند که 10 نفر داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم در این دو شهرستان عدم احراز و دو نفر رد صلاحیت شده‌اند.
بر اساس گزارش فارس بیش از 45 درصد داوطلبان شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم تایید صلاحیت شده‏اند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول