اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گناباد:

مطرح کردن مواضع کاندیداهای انتخابات سبب ایجاد رقابت سالم می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر گناباد گفت: مطرح کردن مواضع کاندیداهای انتخابات سبب ایجاد رقابت سالم می‌شود.

مطرح کردن مواضع کاندیداهای انتخابات سبب ایجاد رقابت سالم می‌شود
  به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری صبح امروز در 391 امین جلسه شورای شهر که در محل شورا برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن نهمین دوره انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی  شهرداری مکان‌هایی را برای تبلیغات در سطح شهر آماده کند. 
عضو شورای شهر گناباد افزود: شورای شهر نمی‌تواند در انتخابات اعلام موضع کند ولی به صورت فردی می‌تواند جهت شناساندن کاندیدای اصلح به مردم همکاری کند.
وی تصریح کرد: لازم است کاندیداهای انتخابات مجلس در شورا دعوت شوند و مواضع خود را چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی مطرح سازند، این کار هم به لحاظ رقابت سالم و هم اینکه همیشه بعد از انتخابات ریزش‌های شدیدی در بطن جامعه به وجود آمده است مهم است.
امیری با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم در شهر گناباد هستند، افزود:  بعد از انتخابات معمولا دشمنی‌ها، مچ‌گیری‌ها و کینه‌های بعضی از گروه‌ها از بعضی دیگر وجود دارد و ابراز کردن مخالفت‌ها بعد از انتخابات به شهر ضرر می‌زند.
وی خاطرنشان ساخت: برای جلوگیری از ریزش‌ها باید راه‌کارها و تدابیری اندیشیده شود که بعد از انتخابات این ریزش‌ها روی ندهد چرا که معمولا این کشمکش‌ها تا دوره بعد ادامه می‌یابد.
امیری در مورد وضعیت مالی شهرداری نیز افزود: از ارگان‌های مختلف طلب‌هایی داریم که هنوز وصول نشده و باید از دوایر  مختلف دعوت شود که مطالبات شهرداری‌ها را یادآور شویم.
وی با بیان اینکه میدان‌های گناباد طبق نظر گروه مشاوران هنری گناباد ساخته می‌شود افزود: میدان قائم نوقاب پس از کارشناسی‌ها و گروه مشاوران هنری و محاسبات هزینه‌ای انجام گرفته توسط شورا به تصویب رسیده و اجرا می‌شود.
امیری افزود: برای سفره هفت‌سین عید نوروز سال 91 نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا در قالب مصوبه به شورا ابلاغ شود.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر گناباد افزود: از آنجا که گناباد ایستگاه پارت سوار ندارد لازم است این ایستگاه برای تاکسی‌های بین‌شهری در میدان آزادی ایجاد شود چرا که این کار سبب می‌شود انتقال مسافران راحت‌تر انجام شود.
هادی رفیع افزود: ایستگاه پارت‌سوار تقاضای عده زیادی از شهروندان است چرا که مسافران برای راحتی خود حاضر هستند پول بیشتر بدهند ولی با یک وسیله مطمئن به شهرهای اطراف بروند که اگر راه بیفتد برای شهروندان بسیار مفید می‌شود. بهسازی میدان آزادی علی‌رغم پیگیری‌ها هنوز انجام نشده که به نفع زیبایی شهر نیست.
رفیع ادامه داد: ساماندهی کارگران دور میدان آزادی(مند) که وضعیت زننده‌ای به ویژه در تابستان دارد نیز باید پیگیری شود.
وی با اشاره به مناسب‌سازی فضا برای استفاده معلولان تصریح کرد: از آنجا که 17 درصد جامعه را معلولان تشکیل می‌دهند این افراد به دلیل نامناسب بودن فضا کمتر در جامعه حاضر می‌شوند که باید در پیاده‌روها مناسب‌سازی لازم صورت گیرد.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز افزود: بهتر است در جلسات به گویش محلی صحبت شود تا لهجه و گویش اصیل گنابادی حفظ شود.
غلامرضا فرخ افزود: رسانه‌ها مشکلات شهر و مردم را مطرح و به شورا منتقل کنند تا نقاط ضعف و قوت بیان شود و در پیشرفت شهر موثر شود.
وی در ادامه افزود: کال ناصر خسرو شاهرگ حیاتی گناباد است و بسیار در بحث ترافیک شهر موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر گناباد نیز افزود: جداسازی آب شرب از فضای شهر در حد وسیعی شروع شده که در سنوات آتی میلیاردها بودجه روانه شهر می‌کرد و این اقدام پیشنهاد و مصوبه شورای شهر بوده است.
جواد روحانی با بیان اینکه فاضلاب شهری از پیگیری‌های شورا بود افزود: از آنجا که نمی‌توان با تانکر فضای سبز ایجاد کرد جداسازی آب شرب از فضای شهر بسیار مهم است و این در حالی است که زمانی هیچ منطقه‌ای از شهر گناباد آب شرب از فضای شهر جدا نبود ولی الان فقط بلوار مالک اشتر لوله‌کشی نیست که آن هم انجام شده است.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول