اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری هرمزگان از ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمام استان خبر داد و گفت: ایجاد این شعب به عنوان یک حرکت قانونی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانونمند انتخابات آتی مجلس صورت می‌گیرد.

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی علیا ظهر امروز در آئین معارفه دادستان جدید شهرستان قشم در سالن مرکز بین‌المللی رشد گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و قانونمند به همدلی و مشارکت همگانی و پرهیز از تخریب چهره کاندیداهای نمایندگی مجلس نیازمندیم.
وی افزود: تخریب کاندیداها، استفاده از امکانات دولتی و تبلیغ در حمایت از کاندیداها توسط دستگاه‌های دولتی و اموال بیت المال جرم است و دستگاه قضا براساس قانون با آن برخورد خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمام استان هرمزگان به عنوان یک حرکت قانونی با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانونمند انتخابات آتی مجلس نام برد.
این مسئول تصریح کرد: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های استان هرمزگان به عهده مسئولان دادگستری است که عملکرد مسائل پیش و حین انتخابات را رصد و رسیدگی خواهند کرد. 
علیا اظهار امیدواری کرد که با انتخاب بهترین کاندیداها برای مجلس نهم، با داشتن مجلسی مقتدر شاهد وضع قوانین مهم برای تقویت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه باشیم.
وی در پایان از مردم استان هرمزگان و شهرستان قشم خواست در انتخابات مجلس نهم همانند گذشته شور و شعوری انقلابی خود را با حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح به نمایش بگذارند.
در پایان این مراسم حمیدرضا کامرانی که پیش از این دادستان شهرستان میناب بود با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان شهرستان قشم معرفی و از خدمات جعفر تقی‌پور دادستان پیشین این شهرستان نیز تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول