اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار:

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی انتخابات است.

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا مدرسی‌پور در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات حوزه سبزوار، تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند را وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد.
وی اظهار داشت: این در حالی است که دشمن تمام همت و تلاش خود را برای ایجاد احساس یاس و نارضایتی در مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات مصروف داشته است.
وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های دشمن از یک سو و الگو گرفتن انقلاب‌های مردم منطقه از انقلاب اسلامی ایران از سوی دیگر حساسیت‌های انتخابات 12 اسفند ماه را در مقایسه با سایر انتخابات برگزار شده در دوره‌های گذشته افزایش داده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری در فایق آمدن بر شرایط حساس کنونی را راهگشا دانست و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این دوره آموزشی ارتقای آگاهی هیئت‌های اجرایی و افزایش اعتماد عمومی را به ارمغان آورد.
در انتخابات اسفندماه سال جاری، شهرستان سبزوار، حوزه اصلی و شهرستان‌های جوین، جغتای و خوشاب به عنوان حوزه فرعی در نظر گرفته شده‌اند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول