اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی روز دوم اسفند اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی روز دوم اسفند اعلام می‌شود.

اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی روز دوم اسفند اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق روال قانونی در حال اجراست.
وی افزود: هیئت اجرایی شهرستان وظیفه بررسی اولیه صلاحیت‌ها و انتخاب اعضای شعب اخذ رای را بر عهده داشته و هیئت نظارت نیز بر انجام صحیح امور نظارت دارد.
فرماندار سراب ادامه داد: افرادی که از روند اجرای قانون انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها شکایت دارند، می‌توانند در مهلت قانونی مشخص شده به هیئت نظارت استان مراجعه و اعتراض خود را مطرح کنند.
بیرامی افزود: طبق قانون و پس از بررسی صلاحیت‌ها، روز دوم اسفند ماه اسامی قطعی داوطلبان نهمین دوره مجلس اعلام خواهد شد و قبل از این تاریخ هرگونه اعلام اسامی ممنوع است.
وی از هرگونه اظهارنظر در مورد بررسی اولیه صلاحیت‌ها توسط هئیت اجرایی خودداری کرد و اعلام اسامی قطعی را به دوم اسفند ماه موکول کرد.
فرماندار سراب در ادامه تاکید کرد: برگزاری انتخابات از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور برگزار شده و انتظار می‌رود که انتخابات مجلس شورای اسلامی این دوره نیز با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
وی گفت: مردم ایران یک‌بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات آتی مجلس دشمنان نظام و انقلاب را دچار یاس و ناامیدی خواهند کرد.
بیرامی تصریح کرد: امید است در این دوره از انتخابات مجلس نیز شاهد حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‏های رای باشیم.
علی حسین‌زاده کارشناس امور اجتماعی فرمانداری سراب نیز در مورد ترکیب نامزدهای ثبت‌نام کرده در سراب گفت: 14 نفر در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کردند که با انصراف یکی از داوطلبان شمار نامزدها به 13 نفر کاهش یافت.
وی جوان‌ترین نامزد را متولد 1359 و مسن‌ترین آنها را متولد 1332 اعلام کرد.
حسین‌زاده همچنین در مورد مدارک تحصیلی نامزدها گفت: چهار نفر با مدرک کارشناسی (با احتساب یک مقطع بالاتر به علت جانبازی و دوره نمایندگی)، هفت نفر کارشناس ارشد و دو نفر با مدرک دکترا هستند.
وی ادامه داد: سه نفر از داوطلبان سابقه نمایندگی ادوار مجلس را داشته و یک نفر نیز مشمول قانون استعفا از مناصب مدیریتی بوده است.
کارشناس امور اجتماعی فرمانداری سراب دو نفر از نامزدها را عضو خانواده شهدا و پنج نفر را از جانبازان و ایثارگران اعلام کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول