اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کرمان

انتخابات نشان‌دهنده مشارکت سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان گفت: در انتخابات میزان مشارکت مردم با عدد و رقم مشخص می‌شود و این امر نشان‌دهنده مشارکت سیاسی مردم در نظام است.

انتخابات نشان‌دهنده مشارکت سیاسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز در بیست و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: رزق و روزی حلال در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه اسلام بر این موضوع تاکید دارد که درآمد مسلمانان از زحمت به دست آید، ابراز داشت: درآمدی که از طریق زحمت و تجارت صحیح به دست نیاید، مال حلالی نیست و انسان باید از آن پرهیز کند.
عرب‌پور عنوان کرد: افرادی که مال خود را از راه حلال به دست آورند، نظر رحمت خدا، دوری از عذاب، اجر انبیاء، گذر از پل صراط و باز شدن درب بهشت را دارند.
وی تصریح کرد: افرادی که از مال حرام استفاده می‌کنند، علاوه بر اینکه به مردم بدهکار می‌شوند، ارتباط آنها با خدا کاهش می‌یابد و دعاهایشان مستجاب نمی‌شود.
عرب‌پور اذعان داشت: استفاده از رزق و روزی حرام به صورت مستقیم و غیر مستقیم یکی از علت‌های مستجاب نشدن دعاها است که در این زمینه می‌توان به برآورده نشدن دعای باران اشاره کرد.
عرب‌پور با اشاره به اینکه با فرهنگ‌سازی صحیح می‌توان مردم را به کسب روزی حلال سوق داد، خاطرنشان کرد: به دست آوردن روزی حلال به ایمانی قوی و اعتقادی راسخ نیاز دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در زمینه کسب رزق و روزی حلال باید به صورت دستورالعمل آماده شود و در اختیار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.
عرب‌پور با اشاره به اینکه بحث امامزاده‌های ساختگی از مدتی قبل در کشور و استان کرمان به صورت یک نهضت آغاز شده است، اذعان داشت: اوقاف و امور خیریه باید نسبت به تغییر نام مکان‌هایی که امامزاده نیستند، اقدام لازم را به عمل آورد.
وی اعلام نظر اوقاف و امور خیریه بر ساخت بقاع متبرکه در نقاط مختلف استان کرمان را ضروری دانست و افزود: باید با افرادی که در زمینه‌های مذهبی ادعاهای بی‌اساسی را می‌کنند، برخورد قاطع قانونی و امنیتی صورت گیرد.
رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: در انتخابات میزان مشارکت مردم با عدد و رقم مشخص می‌شود و این امر نشان‌دهنده مشارکت سیاسی مردم در نظام است.
عرب‌پور ابراز داشت: مردم باید آماده برگزاری انتخابات پرشور باشند و دشمن را مایوس کنند.
وی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: شما که به دنبال ورود به مجلس هستید تا قانون را تصویب کنید، باید در زمینه رعایت قانون و مقررات و ضوابط از دیگر افراد جامعه پیش‌تر باشید.
امام جمعه موقت کرمان بر حفظ حرمت رقیبان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول