اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

خواص نمک‌خور نمکدان نشکنند/حضور حداکثری اصل مهم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: نباید مانند برخی خواص در دوران انقلاب که نمک خوردند اما امروز نمکدان می‌شکنند، عمل کنیم.

خواص نمک‌خور نمکدان نشکنند/حضور حداکثری اصل مهم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده عصر امروز در یادواره 16 شهید عشایر طایفه عمله و تیره‌های بلوکهلو و کهواده پایگاه بسیج شهید باهنر سپاه عشایر فارس که در سالن اجتماعات آموزش و پروش فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: کشور ایران آزمون سخت و پیچیده‌ای را در راه دارد و آن نیز انتخابات است که باید در این راه هوشیار بوده و تنها برای منافع ملی، حفظ آن و حضور حداکثری در انتخابات تلاش داشته باشیم.
علیزاده ادامه داد: دشمنان سیلی خورده امروز کینه‌های بسیاری را در دل‌های خود جمع کرده و می‌خواهند کینه‌ها را یک بار دیگر بیرون بریزند که باید چشم‌های بصیرت را باز کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: خبرها حاکی از این است که دشمنان، دوباره نشسته‌اند و نقشه کشیده و می‌گویند از قدرت کنار نمی‌رویم و به کاندیداهای خود توصیه می‌کنند که با توجه به اینکه مردم خاطره خوبی از اسم اصلاح‌طلبان ندارند به نام اصلاح‌طلبان وارد نشده و به عنوان مستقل در صحنه بیایند.
علیرازده ابراز داشت: فتنه‌گران حتی به کاندیدای خود توصیه می‌کنند به ظاهر دم از ولایت بزنند و قول دهند در این مسیر می‌مانند.
این کارشناس علوم دینی و سیاسی تصریح کرد: مردم نباید فریب ابن وعده و وعیدها را بخورند و باید بگویند اگر دوستدار ولایت و رهبری هستید نسبت به اربابان فتنه برائت بجویید.
وی بیان داشت: همچنین دشمنان در این انتخابات با کینه‌های انباشته شده بنا دارند با یک نفر که ولایت و رهبری است تصفیه حساب کنند و اهمیت این انتخابات از این زاویه برایشان مهم است که ما نیز باید در برابر آنان با حضور حداکثری خود در انتخابات ایستادگی کنیم.
علیزاده تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نگاه ما نباید منطقه‌ای و شهری باشد بلکه باید با نگاه ملی و حضوری مقتدرانه پای صندوق رای حاضر شویم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: دشمن آمده و با حضور خود به دنبال ریختن ستون خیمه انقلاب است و نباید این اجازه را به آنان بدهیم.
وی اظهار داشت: در انتخابات باید هوشیار بوده و بصیرت داشته باشیم تا آدم‌های دیگران را به مجلس نفرستیم و آمار حضور حداکثری را نسبت به انتخابات قبل کاهش نیافته و فراتر از آن پای صندوق رای حاضر شویم.
علیزاده ابراز داشت: باید انتخابات را دریابیم و به کسی رای دهیم که ولایت‌مدار واقعی باشد و متوجه این نیز باشیم که در این انتخابات یک رای در حکم یک قطره خون شهید است و همگی در این حماسه ملی شرکت کنیم.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: حالا بوی انتخابات به مشام برخی‌ها خورده که در فتنه 88 رهبری را فراموش کردند و در آن زمان خفه شده بودند و آب به آسیاب دشمن ریختند.
وی افزود: نباید کاری کنیم که  موج فتنه و سبز به قدرت رسیده و به ضرر ما تمام شود بلکه باید با اطاعت از امام خامنه‌ای مسیر را تا پیروزی و موفقیت در انتخابات دنبال کنیم.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فجر همچنین به خصوصیت‌های بارز عشایر اشاره و خاطرنشان کرد: عشایر دین می‌شناسند و عقیده و ایمان دارند و نگاه اشاره آنان به رهبری است و تابع او هستند و دیگران اگر در مسیر او باشند را مورد حمایت قرار می‌دهند.
علیزاده ابراز داشت: هر فردی که از ولایت فاصله بگیرد دل عشایر نیز با آنان نیست و نمونه بارز آن تقدیم یک‌هزار و 200 شهید در عرصه دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول