اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

انتخابات صحنه حمایت از آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

انتخابات صحنه حمایت از آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی عصر امروز در جلسه کارگروه حوزه و روحانیت کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را صحنه حضور ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی دانست.
وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
سلیمانی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف انتخابات آتی فزود: به یقین تلاش دشمنان برای توطئه‌افکنی در روند انتخابات آینده با حضور حداکثری ملت ایران خنثی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران همانند گذشته با بصیرت و آگاهی حضوری حداکثری در انتخابات خواهند داشت، تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.
امام جمعه بافق برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم را سبب خنثی شدن همه توطئه‌های دشمنان نظام دانست و با بیان اینکه نظام اسلامی در سه دهه اخیر همه انتخابات را با موفقیت برگزار کرده است، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات همیشه اقتدار و عظمت کشور را در پی داشته است.
فرماندار بافق نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای عمران و آبادانی شهرستان بافق اظهار داشت: انتخابات فرصت خوبی برای تبیین مناسب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در 30 سال گذشته است و نباید به بهانه برخی مسائل خدمات نظام نادیده گرفته شود.
حسین ندافیان با اشاره به نقش مهم روحانیت در هر دوره از انتخابات گفت: روحانیت باید در مساجد، مجالس و محافل مردم را در برای حضور پرشور و شعور در نهمین دوره انتخابات مجلس و انتخاب نماینده اصلح که جایگاه مجلس را ارتقاء دهد، ترغیب کنند.
فرماندار بافق با بیان اینکه همه شرایط برای تحقق انتخاباتی پرشور و با شرکت تمام اقشار مردم در شهرستان بافق فراهم است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی، نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول