اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات ‌اصفهان:

300 داوطلب انتخابات مجلس در استان اصفهان تایید صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان در ارتباط با تعداد نامزدهای انتخاباتی که در استان اصفهان توسط هیئت‌های بازرسی و نظارت تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: 300 داوطلب انتخابات مجلس در استان اصفهان تایید صلاحیت شده‌اند.

300 داوطلب انتخابات مجلس در استان اصفهان تایید صلاحیت شدند
محمدمهدی اسماعیلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که چه تعداد داوطلبان ثبت‌نامی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان تایید صلاحیت شده‌اند، اظهار داشت: از 431 نفری که برای انتخابات آینده مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند، 300 نفر توسط هیئت‌های نظارت و اجرایی استان تایید صلاحیت شده‌اند.
وی افزود: البته از 431 نفر داوطلب ثبت نامی 30 نفر انصراف دادند.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: 42 نفر از داوطلبان ثبت‌نامی در استان اصفهان رد صلاحیت شدند و صلاحیت 59 نفر از داوطلبان احراز نشده است.
 وی تصریح کرد: در مجموع با کسر افرادی که انصراف داده‌اند، 75 درصد از داوطلبان ثبت‌نامی در استان اصفهان توسط هیئت‌های بازرسی و نظارت تایید صلاحیت شده‌اند و 25 درصد نیز جا ماندند.
اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که از نمایندگان استان اصفهان در مجلس هشتم 19 نفر داوطلب نهمین دوره انتخابات بوده‌اند، آیا فردی از نمایندگان فعلی اصفهان رد صلاحیت شده است، بیان داشت: یک نفر از نمایندگان فعلی که داوطلب حضور در انتخابات آینده مجلس بود، رد صلاحیت شده است.
وی تاکید کرد: افراد معترض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها، چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت انتخابات استان اصفهان تحویل دهند.
 رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جواب این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان نیز در میان افراد تایید شده حضور دارند، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها براساس اصل قانون عمل شده و تنها افرادی که از طیف‌ها و جریان‌های سیاسی منحله بوده‌اند، رد صلاحیت شده‌اند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول