اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

محور برنامه‌های دهه فجر ولایت و بصیرت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: محور برنامه‌های دهه فجر در سال جاری پرداختن به دو مقوله بصیرت و ولایت است.

محور برنامه‌های دهه فجر ولایت و بصیرت است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سیروس صابری در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان قزوین اظهار داشت: امروزه پس از گذشت سی سال ؛ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده به گونه‌ای که آخرین ثمره آن همین موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان اسلام است.
ایشان افزود: کشورهای دیگر به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با دقت و حساسیت بیشتری نگاه می‌کنند برای اینکه می‌بینید که پس از سی سال هنوز مردم  همراه با انقلاب اسلامی هستند و با جان و دل آن را دوست دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت و نقش ولایت در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب بارها از ملت ایران شکست خورده که این نتیجه پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با ولایت است.
وی گفت: ولایی بودن مردم در مقاطع مختلف پیروزی‌های بزرگی را نصیب این کشور کرده است.
صابری با تأکید بر تشریح دستاوردهای سی و سه سال انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: دشمن کلیت نظام و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است و صرفاً به مخالفت با دولت دکتر احمدی نژاد نمی‌پردازد فلذا باید خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها برای مردم تبیین و شفاف‌سازی شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین در پایان بر همکاری سازمان‌ها و ادارات در راستای هم‌افزایی و پرهیز از موازی کاری و بخش‌نگری در اجرای برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی افزود: کاندیداهای انتخابات نباید از برنامه‌های دهه فجر به عنوان سکو و فرصتی برای تبلیغ سیاست‌ها و دیدگاه‌های خود استفاده کنند.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قزوین افزود: مسئولان باید در دعوت از سخنرانان مراسم ایام‌الله دهه فجر به گونه‌ای رفتار کنند که شائبه جناحی بودن و حمایت از کاندیدایی خاص در افکار عمومی ایجاد نشود.
گفتنی است در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های بیست‌ودو‌گانه ستاد دهه فجر به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام‌الله دهه فجر پرداختند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول