اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ریاست دانشگاه یاسوج برپا شد

برگزاری کمیته دانشجویی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: کمیته دانشجویی دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دانشگاه یاسوج برگزار شد.

برگزاری کمیته دانشجویی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان دوشنبه شب در جمع اعضای کمیته دانشجویی دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضاسازی محیط دانشگاه‌ها متناسب با حال و هوای انقلاب و دهه فجر یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در ایام باقی‌مانده به دهه فجر در دانشگاه‌های این استان انجام شود.
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج بیان داشت: جهت‌گیری نشریات دانشگاهی به موضوعات انقلاب، سخنرانی‌ها و کرسی‌های مختلف با موضوعات انقلاب، بیداری اسلامی، انتخابات و جریان فتنه از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام به آن‌ها توجه خاصی شده است.
وی از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عکس متناسب با آرمان‌های انقلاب در دانشگاه یاسوج خبر داد و ادامه داد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا با مقایسه دوران کنونی با وضعیت گذشته در شاخص‌های مختلف، کارایی و دستاوردهای نظام اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام حافظ ثابت نیز در این کمیته گفت: باید تلاش کنیم تا جشن‌های انقلاب را خودی ببینیم نه سازمانی و اداری.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر چه به لحاظ درگیر بودن دانشجویان با امتحانات و تعطیلات میان ترمی نمی‌توان از حضور آنان در راهپیمایی بهره‌ برد، ولی باید جامعه دانشگاهی به اشکال مختلف با حضور فیزیکی و برنامه‌ای در جشن‌های انقلاب شرکت کند.
وی تصریح کرد: در همه دانشگاه‌های استان بیش از 50 تشکل فعال وجود دارد که اگر هر تشکل 10 نفر را ساماندهی کند شاهد حضور منسجم دانشگاهیان و حرکت دسته‌جمعی آن‌ها در راهپیمایی‌ها و جشن‌های انقلاب خواهیم بود.
سید محمد علوی‌تبار نیز در این جلسه عنوان کرد: دهه فجر امسال به دلیل همزمانی با آغاز ولایت ولی‌عصر و میلاد پیامبر اسلام باید متفاوت از سال‌های دیگر برگزار شود و این مناسبت‌ها نیز پوشش داده شوند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه یاسوج ادامه داد: برای فضاسازی مناسب در دانشگاه‌ها باید با کارهای عمقی و مهندسی فکری، حس تعقل و تدبر دانشجویان را نیز با موضوعات مختلف درگیر کنیم تا برخورد محتوایی با موضوع انقلاب موجب برقراری ارتباط موثر نسل جدید دانشجو با مفاهیم و آرمان انقلاب اسلامی شود.
عباس ظریفی نیز در این جلسه با تاکید بر حضور یکپارچه دانشگاهیان در برنامه‌های دهه فجر اضافه کرد: توجه کافی به موضوع تبلیغات و پوشش رسانه‌ای می‌تواند تا حد زیادی موجب درگیری دانشجویان و دانشگاهیان با برنامه‌های این ایام شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای حرکت دسته جمعی جامعه دانشگاهی از یک نقطه مشخص باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
سید داود موسویان نیز در این جلسه متذکر شد: اتحاد و انسجام اجرای برنامه‌ها در میان دانشگاه‌های استان موجب گیرایی و تاثیر بیشتر جشن‌های انقلاب در اقتدار و تداوم آن خواهد داشت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: نام‌گذاری عناوین برای برنامه‌ها امری ضروری است که در این رابطه باید نامی انتخاب شود که ذهن مخاطب را درگیر خود کند.
انتهای پیام/ن۱۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول