اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد

اعلام برنامه‌های دهه فجر ادارات شادگان به فرمانداری

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان خواستار اعلام برنامه‌های دهه فجر ادارات و سازمان‌های شهرستان به فرمانداری شد.

اعلام برنامه‌های دهه فجر ادارات شادگان به فرمانداری
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری که در سالن اجتماعات این سازمان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: زمینه و بسترسازی اشتغال برای زنان در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.
وی افزود: از جمله این موارد می‌توان به اشتغال خانگی در راستای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های خانگی زنان و بانوان اشاره کرد.
فیوضی تصریح کرد: فرمانداری این شهرستان در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 481 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان در شهرستان تشکیل شده، گفت: با توجه به استقبال زنان خانه‌دار شهرستان از اجرای طرح تسهیلات مشاغل خانگی تاکنون تعداد 417 پرونده در اداره کار و امور اجتماعی و 206 پرونده، توسط صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان تشکیل شده که از این تعداد 481 پرونده خاص بانوان است.
فرماندار شادگان ادامه داد: بانوان می‌توانند با دریافت تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در زمینه مهارت‌های مورد علاقه‌شان تخصص ببینند.
وی با بیان اینکه همچنین بانوانی که دارای مدرک کمیسیون بانوان هستند پس از ثبت‌نام در سایت مشاغل خانگی می‌توانند برای تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات به صندوق مهر امام رضا(ع) واقع در شهرستان مراجعه کنند، عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای زنان خانه‌دار می‌تواند به مراتب پیشرفت اقتصادی خانواده را رقم بزند.
فیوضی با اشاره نزدیک شدن به ایام دهه فجر و تدارک برنامه‌های سازمان‌های شهرستان در این خصوص خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید هر چه سریع‌تر برنامه‌های ویژه دهه فجر خود را به فرمانداری اعلام و در این خصوص تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
وی بیان کرد: در این راستا بانوان شهرستان نیز همگام با بخش‌های اجرایی شهرستان همت و تعامل خود را برقرار کنند.
فرماندار شادگان با اشاره به قرار داشتن در فضای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا حضور پررنگ و گسترده زنان شهرستان را در کنار دیگر اقشار مختلف مردم خواهیم دید.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول