اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر ورامین:

تشریح کارآمدی نظام اسلامی محور برنامه‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به محور برنامه‌های دهه فجر گفت: برجسته کردن نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و به تصویر کشاندن کارآمدی نظام محور برنامه‌های دهه فجر ورامین است.

تشریح کارآمدی نظام اسلامی محور برنامه‌های دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، فتح‌الله فرجی از آمادگی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین برای دریافت نظرات و پیشنهادات مردم در مورد این دهه خبر داد و اظهار داشت: ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان و اندیشمندان است.
مدیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین گفت: به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف، تبلیغ و تشریح پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی، تأکید بر هویت فرهنگی انقلاب و برجسته کردن نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم آن از موارد مورد نظر این ستاد است.
وی تقویت باورهای دینی و انقلابی مردم و تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و تحولات منطقه‌ای جهان را از جمله موارد تقویت خودباوری و تبیین اقتدار جمهوری اسلامی معرفی کرد و ابراز داشت: پژوهشگران، نخبگان و عزیزانی که طرح‌های جالب توجه در زمینه‌های مذکور دارند با مراجعه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین به آدرس ورامین، مجتمع ادارات جنب هلال احمر مراجعه کرده و یا با تماس با شماره تلفن ۳۶۲۶۳۰۶۵ و فکس ۳۶۲۵۳۰۱۰ طرح‌های خود را ارائه دهند.
فرجی از مساجد و تشکل‌های دینی خواست با توجه به اینکه آغاز دهه مبارک فجر مصادف با سالگرد امامت امام زمان (عج) است و هفدهم ربیع الاول نیز در دهه فجر قرار گرفته تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده اعم از یادواره شهدا، مراسم قرآنی، جشن‌های پیش‌بینی شده و… خود را برای این ایام به این ستاد اطلاع دهند تا تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر شدن این مراسم اندیشیده شود.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول