اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر فراگیر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر بر فراگیر شدن برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطوح و اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر فراگیر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی شامگاه یکشنبه در نخستین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان نوشهر با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر بر لزوم پاسداشت این ایام و شناسایی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: بیداری اسلامی که امروز به واسطه انقلاب اسلامی ایران در جای جای دنیا به وجود آمده یکی از این دستاوردهاست که نیازمند تبیین نقش انقلاب ما در چگونگی ظهور آن است.
قمی با اشاره به در پیش بودن 26 دی ماه سالروز فرار شاه از کشور از برگزاری جشن‌های مختلفی که با خروج طاغوتیان زمان از کشورهای اسلامی برگزار شده بود به عنوان یادآور خروج طاغوت و معدوم شدن رژیم شاهنشاهی یاد کرد.
وی بیان کرد: امسال با توجه به سرنگونی چند رژیم طاغوتی در کشورهای اسلامی باید روز 26 دی سالروز پایه‌گذاری نابودی طاغوتیان در کشور ما بیش از پیش بزرگ داشته شود و برنامه‌های مدونی به اجرا درآید.
این مسئول همچنین به اجرای برنامه‌های فراگیر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان و بخش کجور تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر باید با توجه به سلایق و سطوح مختلف جامعه با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب و اهداف امام راحل باشد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اینکه نسل امروز جامعه انقلاب را درک نکرده و بسیاری از کسانی که انقلاب را درک کرده‌اند را نمی‌توان به آسانی پیدا کرد، بر لزوم تبیین و شناسایی انقلاب، چگونگی شکل‌گیری آن، نقش رهبری امام راحل و دستاوردهای این انقلاب ارزشی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه‌ها، تشکیل کمیته‌های مختلف برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها، حمایت و مشارکت تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردمی کردن برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول