اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دهه فجر امسال را با نگاه فراملی پاس بداریم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اکنون که در آستانه سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید به وحدت امت واحده‌ اسلامی بیندیشیم و دهه فجر امسال را با نگاهی فراملی پاس بداریم.

دهه فجر امسال را با نگاه فراملی پاس بداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا مخبر‌دزفولی شامگاه دوشنبه در نخستین نشست ستاد دهه فجر دانشگاه شهید چمران اهواز  با بیان اینکه دهه فجر هر سال از اهمیت خاصی نسبت به سال گذشته برخوردار است، اظهار کرد: هر ساله تراکم فشارها و تهاجمات دشمن به‌ حدی می‌رسد که آن سال را متمایز از سنوات پیش می‌کند با این‌حال امسال به لحاظ فشارها و تحریم‌ها و تهدیدهای همه‌جانبه وضعیت کشور و منطقه، حساس‌تر از همه سال‌های گذشته است و به همین میزان اهمیت برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر هم افزایش یافته است.
وی افزود: در بحث بیداری اسلامی که کشورهای منطقه خاورمیانه را فرا گرفته، امروز حتی آنانی‌که به‌طور صد درصد نیز با ایران و نظام اسلامی ما مخالفند به این مسئله اذعان دارند که تمام این خیزش‌ها از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند؛ لذا اکنون که در آستانه سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید به وحدت امت واحده‌ اسلامی بیندیشیم و دهه فجر امسال را با نگاهی فراملی پاس بداریم و عمق راهبردی انقلابمان را به دانشگاهیان نشان دهیم.
همچنین در این نشست عباس رضوی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه هدف از برگزاری این نشست را اجرای هماهنگ و منسجم برنامه‌های دهه فجر و بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر سالروز انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر لازم است به مواردی از قبیل معناگرا بودن برنامه‌های اجرایی، ایجاد امید در بین نسل جوان، تاکید بر بحث بیداری اسلامی و استکبارستیزی مبتنی بر واقعیت و فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه شود.
در ادامه این جلسه، در خصوص برنامه‌های دهه فجر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مواردی چون برپایی جشن بزرگ انقلاب ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان،  برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با موضوع انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات متنوع با موضوع انقلاب با تاکید بر نسل سومی‌ و نسل چهارمی‌ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی، تهیه بسته‌های فرهنگی با محوریت اندیشه‌های امام خمینی (ره)، حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن به صورت منسجم و هماهنگ، برگزاری نمایشگاه ولایت فقیه به مناسبت 12 بهمن با محوریت انقلاب و ولایت، برگزاری اردوی فرهنگی ویژه اساتید و اجرای برنامه‌هایی ویژه بانوان در سطح دانشگاه مورد توافق اعضای حاضر قرار گرفت و به تصویب رسید.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول