اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دهه فجر نماد حرکت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر به عنوان یک واقعه بزرگ و تاریخی در کشور و نماد حرکت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌کن کردن حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران است.

دهه فجر نماد حرکت ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری عصر امروز در ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر در حقیقت یک تاریخ سراسر ظلم را از کشور برچید و زمینه عزت و اقتدار ایران را فراهم کرد.
وی افزود: تلاش دشمنان انقلاب برای حذف ارزش‌های این نظام الهی در طول این سال‌ها هیچگاه تمامی نداشته است.
نیساری خاطرنشان کرد: بیداری و قیام سایر مردم آزادیخواه در سراسر جهان از دیگر تاثیرات انقلاب اسلامی است و بیداری اسلامی که امروز سبب سرنگونی سران ظلم در سراسر جهان می‌شود، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های کشور از لحاظ تنوع قومیت‌ها و مذاهب موضوع وحدت جزو مهم‌ترین نیازها و مولفه‌هایی است که رهبران انقلاب همواره بر آن تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.
فرماندار سلماس نیز گفت: برنامه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود باید آسیب‌شناسی شوند.
مرتضی نظری اظهار داشت: ارائه فرهنگ و تاریخ به نسل آینده ضروری است و باید از طریق رسانه‌های جمعی جریان انقلاب اسلامی ایران را به نسل سوم و آیندگان به تصویر بکشیم.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور، آیین‌های دهه فجر امسال باید مردمی‌تر از گذشته باشد، افزود: برگزاری باکیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.
این مسئول اضافه کرد: مواجه بودن با نسل‌های جدید سبب سخت‌تر شدن کار می‌شود زیرا می‌خواهیم فرهنگ و تاریخی را به افرادی انتقال دهیم که در آن زمان نبودند.
فرماندار سلماس تصریح کرد: بیداری اسلامی ادامه‌دهنده مسیر انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از این انقلاب است لذا با توجه به شاخص‌های موجود در کشور و همچنین بیداری اسلامی همه برنامه‌ها باید بر این محورها حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر پروژه‌های بسیاری در شهرستان وجود دارد که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد که این خود یک نعمت است.
امام جمعه شهرستان سلماس نیز در ادامه این جلسه گفت: باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده کرد.
وی افزود: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های دهه فجر داشته باشند و حاکم بودن نگاه تکلیفی در تمام مسائل از شاخصه اصلی الهی بودن و خالصانه بودن عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.
وی افزود: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتوافشانی اسلام ناب محمدی (ص) در این کشور است از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.
موسوی خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه‌های معنوی در زمینه انتظار و مهدویت در سطح شهرستان باید برگزار ‌شود.
وی اظهار داشت: 16 بهمن به روایت اهل سنت و 21 بهمن به روایت شیعه میلاد مسعود و مبارک حضرت محمد (ص) است که این فاصله به عنوان هفته وحدت است و باید برنامه‌های دهه فجر را با محوریت مساجد برگزار کنیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول