اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر نهبندان خبر داد

تشکیل 10 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر نهبندان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر نهبندان از تشکیل 10 کمیته جداگانه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تشکیل 10 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، سید حسین هاشمی اظهار داشت: شهرستان نهبندان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت سال گذشته در سطح استان جزو شهرستان‌های برتر شناخته شد که امسال نیز برنامه‌ریزی برای کسب این عنوان در دست اجرا است.
وی گفت: در سال گذشته بیش از 340 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در شهرستان نهبندان اجرا شد که شامل جشنواره، محفل انس با قرآن، مسابقه علمی و فرهنگی، مسابقات ورزشی، افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی بوده است.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر نهبندان ادامه داد: در سال‌های گذشته به دلیل تقارن دهه فجر با ایام محرم امکان برگزاری مراسم گسترده جشن و شادی وجود نداشت‌ ولی امسال این ایام با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
هاشمی از تشکیل 10 کمیته جداگانه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر خبر داد و گفت: امسال با توجه به اینکه ایام صفر نیز در ایام دهه فجر به پایان می‌رسد باید برنامه‌ها از شور و نشاط بیشتری برخوردار باشند.
وی افزود: کمیته‌هایی با نام فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی در قالب ستاد دهه‌فجر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر نهبندان یادآور شد: انتظار می‌رود این کمیته‌ها در کنار دیگر کمیته‌ها به بهترین نحو ممکن فضای شهر و روستاها را برای دهه فجر آماده کنند.
هاشمی از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان نهبندان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به برگزاری جلسات داخلی اقدام کرده و برنامه‌ها و گزارش‌های خود را تا 25 دی ماه به  فرمانداری ارائه کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول