اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار معمولان:

دهه فجر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار معمولان گفت: دهه فجر نماد حرکت ملت ایران و صحنه حضور مردم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دهه فجر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، صمد چراغی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر بخش معمولان پلدختر اظهار داشت: دهه فجر در حقیقت تاریخ سراسر ظلم و حکومت 2 هزار و 500 ساله ستم‌شاهی را در ایران برچید و ریشه‌کن کرد و زمینه عزت و اقتدار ایران را فراهم کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، لذا نقش آفرینی و حضور فعال مردم در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر بی‌شک گامی مهم در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
بخشدار معمولان گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 ناشی از روح عدالت خواهی و عزت طلبی مردم و انزجار ملت مسلمان و ستمدیده ایران از ناهنجاری‌های دینی و مذهبی و سرسپردگی به استکبار بود، که نهال آن در سال 1342 به دست مردم و امام کاشته شد و در بهمن 57 به بار نشست.
چراغی‌پور افزود: با توجه به تبلیغات سوء اخیر دشمنان داخلی و خارجی در خصوص تحریم‌های اقتصادی و شائبه افکنی زود هنگام در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است، مردم و مسئولان با همدلی و همگامی و با شکوه‌تر از گذشته برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند.
وی تصریح کرد: امروز ثمرات و دستاوردها و نتایج  انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) به خوبی در سرتاسر جهان نمایان است، زیرا پیام این انقلاب الهی به سراسر گیتی صادر شده و به خیزش‌های مردمی در اعتراض به زیادی‌ خواهی زورگویان و چپاولگران در قاره‌های آسیا، آفریقا، اروپا و حتی آمریکا منجر شده است.
چراغی‌پور افزود: امسال و هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر بیش از 30 طرح و پروژه بزرگ و کوچک خدماتی، عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، آموزشی و ورزشی با اعتبار هزینه شده بیش از 90 میلیارد ریال در سطح بخش معمولان به بهره‌برداری می‌رسد.
بخشدار معمولان گفت: فاز اول مجتمع آب‌رسانی کوثر شامل آب‌رسانی به روستاهای قلعه نصیر، خلیل اکبر، افرینه، دمرود، زورانتل زیودار، برگلان سوخته، زورانتل و کلات زیودار با جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر، سالن ورزشی شهر معمولان و مرکز خدماتی درمانی معمولان و یک مدرسه شش کلاسه در روستای بن‌کشگه از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول