اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح و بهره‌برداری 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل شرکت گاز اردبیل تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: با افتتاح و بهره‌برداری از 5 هزار و 900 واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر در استان اردبیل وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تقدیر کرد.

وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل شرکت گاز اردبیل تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل وزیر راه و شهرسازی در لوحی از زحمات و تلاش‌های فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تقدیر کرده است.
پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان اردبیل با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی ماه گذشته افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز شد.
علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوح سپاس از شرکت گاز استان اردبیل به خاطر گازرسانی به مساکن مهر در استان اردبیل تقدیر کرده و این تلاش‌ها را ستوده است.
به گزارش فارس، شرکت گاز استان اردبیل در راستای اجرای برنامه‌های عدالت‌گستر دولت مهرورز گازرسانی به مسکن مهر را در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است و همچنان نیز با قدرت و قوت به این روند ادامه می‌دهد.
در بخشی از این لوح تقدیر که خطاب به فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نوشته شده، آمده است: با عنایت و الطاف بی‌کران الهی و با کوشش و همت و درایت همه دست‌اندرکاران طرح بزرگ مسکن مهر در دولت نهم و دهم در جهت تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد جامعه اجرا و به بار نشسته که به مدد این طرح جمعی از مردم کشورمان از نعمت مسکن برخوردار شده و می‌شوند.
در این لوح همچنین آمده است: بدین وسیله از تلاش‌های خالصانه مدیریت گاز استان اردبیل در تحقق اهداف دولت خدمتگزار در افتتاح پنج هزار و 900 واحد مسکن مهر در استان اردبیل قدردانی شده و توفیقات بیشتر را آرزومندیم.
شرکت گاز استان اردبیل به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در سال‌های اخیر بیشترین فعالیت را در حوزه گازرسانی به مسکن مهر و توسعه این بخش داشته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول